• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

برخورد دو دستگاه اتوبوس با یک دستگاه پراید در محور همدان- کرمانشاه

  • کد خبر : 25616
  • 16 مهر 1398 - 15:31
برخورد دو دستگاه اتوبوس با یک دستگاه پراید در محور همدان- کرمانشاه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار از برخورد دو دستگاه اتوبوس با یک دستگاه پراید و جان باختن یک نفر در محور همدان- کرمانشاه خبر داد. مهدی حمزه، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: بنابر اعلام اطلاع مرکز کنترل و فرماندهی جمعیت هلال احمر استان همدان در ساعت […]

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار از برخورد دو دستگاه اتوبوس با یک دستگاه پراید و جان باختن یک نفر در محور همدان- کرمانشاه خبر داد.

مهدی حمزه، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: بنابر اعلام اطلاع مرکز کنترل و فرماندهی جمعیت هلال احمر استان همدان در ساعت ۱۱ و ۳۲ دقیقه امروز دو دستگاه اتوبوس با یک دستکاه پراید در محور همدان کرمانشاه حدفاصل پادگان قهرمان به سمت ورودی بهار برخورد کردند.

وی با بیان اینکه بر اثر این تصادف سرنشینان پراید در خودرو گرفتار شده بودند افزود: در ساعت ۱۱ و ۴۴ دقیقه در کنار نیروهای آتش نشانی و اورژانس هلال احمر شهرستان بهار اقدام به رها سازی راننده خودرو پراید و خروج سرنشین کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار ادامه داد: براساس گزارش نیروی راهور سرعت و رعایت نکردن فاصله طولی و توجه به جلو علت این تصادف گزارش شده است.

حمزه خاطرنشان کرد: در این تصادف سرنشین خودروی پراید که خانم بود در دم جان باخت و راننده سواری با عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=25616
  • دیدگاه‌ها برای برخورد دو دستگاه اتوبوس با یک دستگاه پراید در محور همدان- کرمانشاه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.