• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

برخورد با ۱۸ واحد نانوایی متخلف در نهاوند/ تداوم بازرسی ها برای عرضه نان با کیفیت

  • کد خبر : 137618
  • 14 آذر 1400 - 8:36
برخورد با ۱۸ واحد نانوایی متخلف در نهاوند/ تداوم بازرسی ها برای عرضه نان با کیفیت

حسین حسنی از برخورد با ۱۸ واحد نانوایی متخلف در نهاوند به دلیل تخلفات مختلف خبر داد. به گزارش عصرهمدان؛ حسین حسنی، رئیس اتاق اصناف نهاوند در گفتگو با خبرنگاران گفت: روزانه از ۲۰ الی ۳۰ نانوایی توسط بازرسین مشترک اتحادیه نانوایان، اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن و تجارت بازرسی می شود. وی […]

حسین حسنی از برخورد با ۱۸ واحد نانوایی متخلف در نهاوند به دلیل تخلفات مختلف خبر داد.

به گزارش عصرهمدان؛ حسین حسنی، رئیس اتاق اصناف نهاوند در گفتگو با خبرنگاران گفت: روزانه از ۲۰ الی ۳۰ نانوایی توسط بازرسین مشترک اتحادیه نانوایان، اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن و تجارت بازرسی می شود.

وی اظهار داشت: از روزی که قیمت نان گران شده تا بحال ۱۸ نانوایی در شهرستان نهاوند جریمه شدند و بازرسی ها ادامه دارد.

حسنی افزود: از این تعداد ۱۵ نانوایی به علت کم فروشی و ۳ نانوایی هم به علت نداشتن کیفیت و تخلف در ساعت کاری با جریمه نقدی و کسر سهمیه مواجه شدند.

رئیس اتاق اصناف نهاوند گفت: با همکاری با اداره صمت و تعزیرات بازرسی ها ادامه دارد و از حق شهروندان در خصوص تحویل نان با کیفیت دفاع می کنیم.

نقی کاکاوند، رئیس اداره صمت نهاوند نیز گفت: عمده تخلفات به علت کیفیت بد نان، رعایت نکردن ساعت کاری، رعایت نکردن قیمت و وزن نان است و با متخلفان با جریمه نقدی و کسر سهمیه آرد برخورد می شود.

وی ادامه داد: در صورتی که مشتری از نانی که تحویل می گیرد رضایت نداشته باشد باید متصدی نانوایی نان با کیفیت در اختیار مشتری قرار دهد و نان بی کیفیت باید برای نان خشک استفاده شود و متخلفان از این موضوع به تعزیرات معرفی می شوند.

کاکاوند در پاسخ به سوالی در خصوص کیفیت پایین آرد تحویلی در نهاوند گفت: قرار شده کارخانه آرد نهاوند در ابتدا به نانوایی های نهاوند تحویل داده شود که به علت کوتاهی های شرکت غله این امر محقق نشده است و در چند مرحله آرد بی کیفیت تحویل نهاوند شد که جمع اوری شد و مسئول کنترل کیفیت و راستی آزمایی اداره غله است.

وی بیان داشت: جهت رسیدن به حق شهروندان و در راستای مطالبه گری، شهروندان حتما تخلفات را به اداره صمت و اتاق اصناف در میان بگذارند و در اولین فرصت رسیدگی و متخلفان به اداره تعزیرات معرفی می شوند.

رئیس اداره صمت در پاسخ به این مطلب که مردم معتقدند این بازرسی ها مقطعی است، اطهار داشت: یک بازرس دائم فقط برای بحث تخلفات نانوایی ها مستقر شده است و از این حق مردم هیچ وقت کوتاه نمی آییم و به مردم قول می دهیم بازرسی ها ادامه داشته باشد.

وی گفت: طی روزهای گذشته گشت مشترک صنعت معدن تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان از نانوایی‌های سطح شهر انجام شده و تعدادی نانوایی جریمه و به تعدادی دیگر تدکر داده شده است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=137618
  • دیدگاه‌ها برای برخورد با ۱۸ واحد نانوایی متخلف در نهاوند/ تداوم بازرسی ها برای عرضه نان با کیفیت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.