• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان، باید از آن‌ها حمایت کنیم

  • کد خبر : 176304
  • 07 بهمن 1401 - 0:01
برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان، باید از آن‌ها حمایت کنیم

امام جمعه همدان اظهار کرد: تمدن غربی به انسان نگاهی مکانیکی دارد و لذا اگر برای انسان مشکلی مانند معلولیت در کودکی یا پیری و ناتوانی ایجاد شود، این تمدن به‌دنبال حذف آن است. به گزارش عصرهمدان؛ آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، عصر امروز در مراسم مجمع […]

امام جمعه همدان اظهار کرد: تمدن غربی به انسان نگاهی مکانیکی دارد و لذا اگر برای انسان مشکلی مانند معلولیت در کودکی یا پیری و ناتوانی ایجاد شود، این تمدن به‌دنبال حذف آن است.

به گزارش عصرهمدان؛ آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، عصر امروز در مراسم مجمع سلامت استان گفت: در جامعه امروز شناخت درستی از انسان نداریم.

وی افزود: علم همیشه در حال پیشرفت و رشد است، اما در عرصه انسان شناسی آنچنان پیشرفتی نکرده‌ایم.

آیت‌الله شعبانی تاکید کرد: تمدن غربی به انسان نگاهی مکانیکی دارد و لذا اگر مشکلی ایجاد شود برای انسان، همچون کودک معلول و یا انسان پیری که توانایی ندارد به دنبال حذف آن است.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه نگاه اسلام به انسان، نگاه به عنوان خلیفه الله است، گفت: امروز نیازمند فهم مشترک در سبک زندگی و تمدنی هستیم، تمدنی که سعادت و آرامش را برای ما ایجاد کند.

وی مشکل کاهش فرزندآوری را به خاطر مسائلی دانست که در دوره‌ای در کشور توسط برخی افراد مطرح شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان اضافه کرد: امروز نیازمند فهم مشترک در سبک زندگی و تمدنی هستیم، تمدنی که سعادت و آرامش را برای ما ایجاد کند.

آیت‌الله شعبانی عنوان کرد: در سطح استان باید سیاستگذاری ها و حمایت‌ها در عرصه جمعیت انسجام داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروزه به مهاجرت نخبگان انتقاد وجود دارد، اما برای مقابله با این موضوع باید از نخبگانمان حمایت کنیم، تصریح کرد: ما باید دنبال نخبگان برویم و التماسشان کنیم، نه اینکه نخبگان به دنبال آشنا برای انجام فعالیت‌هایشان در دستگاه‌ها باشند!

امام جمعه همدان در پایان تاکید کرد: همه نخبگان فرزند این کشور بوده و نسبت به آب و خاک کشور خود، عرق دارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=176304
  • دیدگاه‌ها برای برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان، باید از آن‌ها حمایت کنیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.