• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3

بخشندگی به وسعت شب یلدا/ جوان خیری که مزد کارش را با تن سالم می‌گیرد

  • کد خبر : 172856
  • 26 آذر 1401 - 8:07
بخشندگی به وسعت شب یلدا/ جوان خیری که مزد کارش را با تن سالم می‌گیرد

در آستانه شب یلدا، جوان خیری در اسدآباد با کمک خبرنگار این رسانه، چند بسته یلدایی را به دست نیازمندان رساند و دلشان را شاد کرد. به گزارش عصر همدان؛ چند روزی به آمدن یلدا، بلندترین شب سال باقی مانده است و هرکسی دلش پر می‌کشد برای یک دقیقه بیشتر باهم بودن؛ و هرچه به […]

در آستانه شب یلدا، جوان خیری در اسدآباد با کمک خبرنگار این رسانه، چند بسته یلدایی را به دست نیازمندان رساند و دلشان را شاد کرد.

به گزارش عصر همدان؛ چند روزی به آمدن یلدا، بلندترین شب سال باقی مانده است و هرکسی دلش پر می‌کشد برای یک دقیقه بیشتر باهم بودن؛ و هرچه به پایان این فصل خزان نزدیک و نزدیک تر می‌شویم، باید بشماریم تعداد دلهایی که تا آن روز به دست آورده و یا حداقل لبخندهای که بر لب نشانده ایم.

آنجا که امام کاظم(ع) در حدیثی میفرماید: “هر کس مؤمنى را شاد کند، خداوند در روز رستاخیز، او را بسیار دلشاد خواهد کرد”، می‌توان گفت آخرین شب پاییزی که مصادف با شب یلدا و یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است، فرصتی برای شاد کردن دلی و نشاندن لبخندی بر لبان نیازمندان است؛

در میان این هیاهوی شب یلدا که شاید هرکسی دنبال برپایی یک دورهمی خانوادگی است نگاههای اعضای خانواده را تا گره بزند بهم، برخی خانواده های بی بضاعت طعم تلخ نداری را می‌چشند؛ و چه خوب است که دست به اقدامی بزرگ و خیرخواهانه زد.

آقای قادری، یکی از مخاطبان خیرخواه و خوب این رسانه که دست کریمانه اش قبل از این هم از طریق رسانه ما شامل حال نیازمندانی شده، بار دیگر دست به کار خیر زد و در اعتمادی که به این رسانه خواست که این کمک را به دست نیازمندان برسانیم.

او به خبرنگار ما گفت: کمک ما صرفا به خاطر شاد کردن دل چند یتیم و افراد بی سرپرست و افراد نیازمند است. البته که خداوند همانطور که فرموده پاداشش را دردنیا وآخرت خواهد داد.

این جوان خیر که کار خیر را از رزمندگان پشت جبهه جنگ برای دیگر رزمندگان در خط مقدم لباس و غذا بسته بندی میکردند، الگو گرفته، از کسانی که توان مالی دارند و به قول معروف دستشان به دهان می رسد، پیشنهاد داد در چنین امور خیری شرکت کنند.

او در پاسخ به این سؤال که مزد کار خیرتان را چگونه خواهید گرفت؟، گفت: بزرگ ترین مزدی که خدا داده، همین است که تن سالم دارم و خدا را شکرگزار هستم.

این شد که کمک آقای قادری از طریق خبرنگار ما با تهیه چند بسته یلدایی به دست نیازمندان رسید.

امید است که یادمان نرود بنی ادم اعضای یکدیگرند… و در شبی به وسعت بزرگی یلدا دل مادرانی که از خالی بودن سفرشان سیل آشوب و دل پدرانی هم آوار زلزله اندوه است را با دستانی مهربانانه نه بگذاریم سیل در دل مادر بنشیند و نه زلزله اندوهی بر دل پدری آوار شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=172856
  • دیدگاه‌ها برای بخشندگی به وسعت شب یلدا/ جوان خیری که مزد کارش را با تن سالم می‌گیرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.