• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
3

با انتخاب فرد اصلح، دولت انقلابی و مردمی روی کار می‌آید/بی خاصیتی گنبد آهنین اسرائیل با موشک های مقاومت ثابت شد

  • کد خبر : 114668
  • 31 اردیبهشت 1400 - 16:00
با انتخاب فرد اصلح، دولت انقلابی و مردمی روی کار می‌آید/بی خاصیتی گنبد آهنین اسرائیل با موشک های مقاومت ثابت شد

ائمه جمعه شهرهای مختلف استان با بیان اینکه بی خاصیتی گنبد آهنین اسرائیل با موشک های مقاومت نمایان شد، گفتند: مقاومت توانست با محاصره هوایی اسرائیل، پایگاه های استراتژیک نظامی ـ اطلاعاتی آنان را منهدم سازد و این گونه قدرت گرفتن خود را نشان دهد. به گزارش عصر همدان؛ نماز جمعه شهرهای مختلف استان همدان […]

ائمه جمعه شهرهای مختلف استان با بیان اینکه بی خاصیتی گنبد آهنین اسرائیل با موشک های مقاومت نمایان شد، گفتند: مقاومت توانست با محاصره هوایی اسرائیل، پایگاه های استراتژیک نظامی ـ اطلاعاتی آنان را منهدم سازد و این گونه قدرت گرفتن خود را نشان دهد.

به گزارش عصر همدان؛ نماز جمعه شهرهای مختلف استان همدان امروز در میعادگاه های نماز جمعه اقامه شد.

همدان

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جوادی ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی این هفته همدان با بیان اینکه دشمن برای از میان بردن اسلام واقعی به ویژه شیعه و شیعه‌گری برنامه‌ریزی کرده تا اثری از آن نباشد اظهار کرد: دشمن از مسلمانان و به خصوص شیعیان سیلی‌های سختی خورده که این اتفاق به مدد توسل به اهل بیت(ع) بوده است بنابراین تلاش می‌کند این رسم را از میان برادرد هرچند همواره شکست خورده است.

وی با اشاره به اینکه جریان استکبار از هر طریقی به دنبال تغییر باور و عقاید دینی و اعتقادی مردم است تصریح کرد: آنها می‌خواهند کاری کنند مردم به روحانیت اعتماد نداشته باشند چراکه دشمن به درستی متوجه شده چطور آیت‌الله میرزای شیرازی با یک فتوا کمر استکبار را شکست و یا امام خمینی(ره) قیام بزرگ مردمی را علیه دستگاه ظلم و جور رقم زد.

امام جمعه موقت همدان با تأکید بر لزوم صیانت از ارزش‌ها و آگاهسازی جوانان نسبت به برنامه‌های دشمن به ویژه در حوزه تخریب بزرگان دینی و شخصیت‌های اثرگذار در فضای مجازی گفت: باید ارزش‌ها را حفظ کنیم و آن را به فرزندان خود بسپاریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مقاومت ملت فلسطین در مقابل اسرائیل غاصب خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها ۱۱ روز با غزه جنگیدند و هزاران بمب بر سر مردم ریختند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و در نهایت نیز آتش‌بس یک طرفه اعلام کردند.

جوادی با اشاره به شکست اسرائیل از جریان مقاومت گفت: در موضوع آتش‌بس یکطرفه تاکنون برای مقاومت چنین موقعیتی فراهم نشده بود، مردم نیز فریاد حمایت از فلسطین سر دادند حتی مردم یمن اعلام کردند که یه فلسطین نیرو اعزام کنند تا کودکان این سرزمین کشته نشوند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات بر لزوم حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی تأکید کرد و افزود: وظیفه ما شرکت فعال و آگاهانه در انتخابات است و زن و مرد باید به میدان بیایند چون دشمن نمی‌خواهد مردم را پای صندوق‌های رای ببیند و برای این کار دست به هر ترفندی می‌زند.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه مردم یک ماه فرصت دارند برای انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری و همینطور افراد کارآمد و انقلابی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تحقیق کنند تصریح کرد: باید فردی را انتخاب کرد با روحیه جهادی، توانایی حل مشکلات را داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به حضور مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب و ایران اسلامی گفت: مردم این انقلاب و کشور را متعلق به خود می‌دانند و هرگز به دشمن اجازه نخواهد داد به اهداف خود دست یابد همانطور که در ۴۳ سال گذشته نتوانسته است.

ملایر

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر برقراری، امام جمعه ملایر در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به سالروز تخریب بقیع اظهار کرد: وهابیت با هدایت انگلیسی ها به وجود آمد و برای از بین بردن اسلام قبور مطهر ائمه بقیع و بسیاری از قبور دیگر را تخریب کرد.

وی افزود: این شجره خبیث حتی به دنبال تخریب گنبد و بارگاه پیامبر اکرم صلی‌الله علیه نیز بود که موفق به این کار نشد.

برقراری گفت: ما شیعه امام علی(ع) هستیم و همانگونه که حاج قاسم بیان کردند ما ملت امام حسینیم و باید به گونه ای عمل کنیم که به جایگاه اسلام ناب محمدی ضربه ای وارد نشود.

وی با اشاره به وظیفه مهم مردم برای حضور در انتخابات تصریح کرد: دشمنان امروز می گویند مردم رای ندهند و چون از تشکیل یک دولت انقلاب با قدرت ترس دارد.

حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: وظیفه امروز همه ما انتخاب احسن و اصلح است چرا که با این انتخابات مشکلات کشور حل می شود.

وی با اشاره به در پیش بودن روز سوم خرداد تصریح کرد: رهبری بیان کردند که خرمشهر ها در پیش است و یکی از این خرمشهرها جنگ یمن است.

امام جمعه ملایر با اشاره به مذاکرات ایران و عربستان در عراق بیان کرد: دست های پشت پرده این مذاکرات دشمنان ایران و یمن هستند که به دنبال بستن دست انصارالله هستند.

وی مذاکرات وین را یکی دیگر از خرمشهر ها دانست و تاکید کرد: از بین رفتن و لغو تحریم ها دروغی بیش نیست و دشمن به صراحت اعلام کرده که تحریم ها را لغو نمی کند و حرف زدن از تعلیق انتخابات شعار انتخاباتی بیش نیست.

حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: دشمن احساس خطر کرده و تمام تلاش خود را می کند که یک نیروی انقلابی از صندوق رای انتخابات ریاست جمهوری ایران بیرون نیاید.

وی تاکید کرد: رفع مشکلات کشور به دست یک نیروی انقلابی ممکن است و دشمن تمام ظرفیت رسانه ای خود برای عدم تحقق این مسئله به کار گرفته است.

امام جمعه ملایر با اشاره به سخنان نامزدهای ریاست جمهوری پس از ثبت نام بیان کرد: برخی از ابتدا به دنبال دو قطبی سازی بودند و برخی نیز با اینکه می دانستند رد صلاحیت می شوند به میدان آمده اند که نیروهای انقلابی را تخریب کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان خواب های زیادی برای انتخابات ایران دیده است تصریح کرد: اگر از انقلاب توقعی داریم باید به نیروی انقلابی رای دهیم حاصل این امر خروج از مشکلات فعلی کشور است.

نهاوند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: همیشه باید یار مظلومان و دشمن ظالمان باشیم چون این تعلیم قرآن و گفته بزرگان دین است به همین دلیل از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنیم.

وی اظهار داشت: باید در برابر ظالم ایستاد و از مظلوم حمایت کرد و امروز مردم مظلوم غزه زیر بمباران شدید قرار دارند و از کشورهای به‌ظاهر اسلامی مانند رژیم آل سعود و آل خلیفه صدایی شنیده نمی‌شود و نه‌تنها حمایتی نمی‌کنند بلکه حتی جلوی تظاهرات مردم خودشان در حمایت از مردم فلسطین را می‌گیرند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: از کشورهای مدعی حقوق بشر هم اقدامی مشاهده نمی‌شود و سازمان‌های بین‌المللی نیز در حمایت از مظلومان فلسطین ساکت شده‌اند و طرفدار ظالم هستند.

وی بیان داشت: در کشورهای مختلف دنیا مردم آزادی‌خواه از مردم فلسطین حمایت می‌کنند و جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند که نشان می‌دهد مردم دنیا این جنایت‌ها را می‌بینند.

حجت‌الاسلام مغیثی گفت: امروز جبهه حق مقاومت است و دفاع از حق و مظلوم را وظیفه خود می‌داند و انشا الله شر دشمنان و جبهه کفر و نفاق به خودشان می‌رسد و مقاومت پیروز میدان نبرد خواهد بود.

وی اظهار کرد: امروز دیگر دشمن به‌خوبی می‌داند که پاسخ تجاوز به غزه با موشک‌های دقیق مقاومت است و این مقاومت اسلامی است که دست برتر را دارد و پاسخ هر حمله را با انبوهی از موشک‌ها می‌دهد و معادلات را به سود مقاومت تغییر می‌دهد.

تویسرکان

حجت الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه تویسرکان در خطبه های نماز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه، قلب جبهه ضد مهدوی و حسینی را صهیونیسم جنایتکار دانست و گفت: به همین دلیل تحولات در فلسطین بالاست، چرا که مردم این سرزمین و جبهه مقاومت در خط مقدم با جبهه کفر ایستاده اند.

وی اظهار کرد: در جنگ اخیر سرزمین های اشغالی جبهه مقاومت توانست با حدود چهار هزار موشک دور برد، دوم سوم از اسرائیل را بکوبد و در اینجا بی خاصیت بودن سامانه دفاعی این رژیم منحوس یعنی همان گنبد آهنین بر همگان ثابت شد.

خطیب نماز جمعه تویسرکان از به هلاکت رسیدن ۱۰۰ صهیونیستی در روزهای اخیر خبر داد و افزود: در این جنگ جبهه مقاومت توانست با محاصره هوایی اسرائیل، پایگاه های استراتژیک نظامی ـ اطلاعاتی آنان را منهدم سازد و زمینه ساز لغو پروزهای آنان شود.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: بنابراین شاهد هستیم امروز هم پیمانان منطقه ای کشورمان از نظر توانمندی های دفاعی به قدرت بالایی رسیده اند و هر یک برای رژیم اشغالگر قدس به تهدید و چالشی تبدیل شده اند.

وی با بیان اینکه پیروزی جهان اسلام بی تردید با شکست و نابودی صهیونیسم جنایتکار رقم می خورد، عنوان کرد: این را می توان امروز از تحقیر شدن این رژیم جنایتکار در برابر جبهه مقاومت دریافت.

وی در ادامه به بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: این بیانیه در حقیقت ترسیمی جامع و واضح از اوضاع کشور است که توسط رهبر انقلاب به عنوان دیده بانی بصیر و انقلابی، عالمی مبارز و ژرف اندیش تدوین شده و با وجود شایعه پراکنی و سیاه نمایی های دشمن، حقیقت ایران اسلامی را به همگان نشان داده است.

امام جمعه تویسرکان افزود: در این بیاینه به ظرفیت های بی نظیر کشور در تمامی حوزه ها اشاره شده، که متأسفانه با غلفت برخی مسئولان کمتر مورد استفاده قرار گرفته است.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: بی شک همت بلند و داشتن روحیه و انگیزه جوانی می تواند چنین ظرفیت هایی را فعال کرده و در کشور توسعه و جهش ایجاد کند.

اسدآباد

حجت‌الاسلام حسینی مجد حضور مرم در انتخابات را تقویت نظام، اعتماد به مسئولان ، پاسداشت انقلاب دانست و گفت: هر جا ما هوشیار نبودیم و انتخابمان بد بود، دودش به چشم خودمان رسید ، این بار باید با نگاه دیگر ، تحقیق درست ، انتخاب اصلح فرامین رهبری را مدنظر قرار دهیم تا یک دولت استکبارستیز، مردم محور روی کار آید.

با خروج شهرستان اسدآباد از وضعیت قرمز کرونایی نماز جمعه این شهر به امامت حجت‌الاسلام سید موسی حسینی مجد، امام‌جمعه اسدآباد با رعایت پروتکل بهداشتی در این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید موسی حسینی مجد، امام‌جمعه شهر اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، با تأکید بر رعایت تقوای و دوری از گناهان به مسئله کاهش جمعیت در کشور اشاره کرد و گفت: امروز مسئولان باید برای فرزند آوری و امر ازدواج جوانان مشکلات سر راه آنان را برادرند.

وی با اشاره به سوم خرداد و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: فتح خرمشهر معجزه الهی بود و در فکر نظامیان، سیاستمداران شرق و غرب خارجی نمی‌گنجید با اوضاعی که در خرمشهر بود و در محاصره رژیم بعثی عراق قرارگرفته بودیم، روزی شاهد شکسته شدن آن باشیم.

امام‌جمعه شهر اسدآباد با اشاره به شرایط کرونایی و تعطیلی نماز جمعه در این مدت، ضمن آرزوی شفا برای بیماران از تلاش و زحمات پزشکان و پرستاران قدردانی کرد.

وی در ادامه به مسئله مهم جهان اسلام یعنی فلسطین اشاره کرد و گفت: کشتار و جنایت اخیر رژیم اسرائیل و صهیونیست در غزه نابخشودنی است و ما ملت مسلمان اسدآباد هم آن را محکوم می‌کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی مجد گفت: امروز مقاومت ملت‌های مانند غزه دیگر مانند سنگ انداختن نیست و دشمن فهمیده است که آنان را موشک‌باران می‌کنند و شاهد بودیم که خسارت زیادی به آن‌ها وارد و لرزه بر تنشان انداخت.

وی با اشاره به آتش‌بس در غزه، گفت: این نشانه مقاومت مردم غزه و پیروزی این ملت است.

وی با اشاره به نامه سرگشاده ائمه جمعه کشور به ائمه جمعه ۹۰۰ کشور، گفت: در این نامه ائمه جمعه ضمن حمایت از مردم فلسطین و غزه و محکوم کردن جنایت شوم رژیم اسرائیل بحث مطالبه اعزام نیروی پزشکی به غزه و تأسیس یک صندوق کمک و حمایت از مردم باهدف بازسازی مناطق آسیب‌دیده را درخواست کردند، البته انتظار می‌رود مردم ایران نیز آنچه به دستش می‌آید دریغ نکند.

امام‌جمعه شهر اسدآباد با اشاره مهم بودن انتخابات پیش در سال ۱۴۰۰، گفت: مردم باید با بصیرت هم در انتخابات حاضر شوند و هم فرد اصلح را با توجه به فرامین رهبری انتخاب کنند.

وی تأکید کرد: هر جا ما هوشیار نبودیم و انتخابمان بد بود، دودش به چشم خودمان رسید ، این بار باید با نگاه دیگر ، تحقیق درست ، انتخاب اصلح فرامین رهبری را مدنظر قرار دهیم تا یک دولت استکبارستیز، مردم محور روی کار آید.

حجت‌الاسلام حسینی مجد گفت: امروز اگر شاهد گرانی‌ها و تورم‌ها در کشور هستیم، به دلیل انتخاب نادرست بوده، بنابراین باید دولت ما انقلابی باشد و نگاهی به دشمن نداشته و با تکیه بر توان خود کاری برای مردم انجام دهد.

وی حضور مرم در انتخابات را تقویت نظام، اعتماد به مسئولان ، پاسداشت انقلاب دانست و گفت: انسجام و وحدت در انتخاب از دیگر مسائل مهم در انتخابات است که نباید نسبت به آن بی‌توجه باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=114668
  • دیدگاه‌ها برای با انتخاب فرد اصلح، دولت انقلابی و مردمی روی کار می‌آید/بی خاصیتی گنبد آهنین اسرائیل با موشک های مقاومت ثابت شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.