• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

باید در اجرای فرمان رهبر انقلاب خوش بدرخشیم/کمک مؤمنانه وظیفه هر مسلمان است

  • کد خبر : 63794
  • 15 اردیبهشت 1399 - 14:21
باید در اجرای فرمان رهبر انقلاب خوش بدرخشیم/کمک مؤمنانه وظیفه هر مسلمان است

اکبر رنجبرزاده با بیان اینکه باید در اجرای کمک مؤمنانه و عمل به فرمان رهبر انقلاب در جهان اسلام خوش درخشیم، گفت: تعداد محدودی از نمایندگان مجلس هم بخشی از حقوق خود را در این زمینه اهدا کردند. اکبر رنجبرزاده، دبیر هیأت رئیسه مجلس در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به فرمان رهبر […]

اکبر رنجبرزاده با بیان اینکه باید در اجرای کمک مؤمنانه و عمل به فرمان رهبر انقلاب در جهان اسلام خوش درخشیم، گفت: تعداد محدودی از نمایندگان مجلس هم بخشی از حقوق خود را در این زمینه اهدا کردند.

اکبر رنجبرزاده، دبیر هیأت رئیسه مجلس در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به فرمان رهبر انقلاب برای اجرای کمک مؤمنانه، اظهار کرد: این فرمانی بود که همه خیرین، مردم، مسئولان، هیئات، سپاه و بسیج به آن لبیک گفتند و بسیجی وار به میدان آمدند.

وی با اشاره به استقبال خوب از کمک مؤمنانه در سطح کشور، گفت: این عمل شایسته در راستای حمایت از اقشاری بود که از ویروس منحوس کرونا صدمه و آسیب دیده بودند و باید تداوم پیدا کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس تصریح کرد: کمک مؤمنانه به اقشار آسیب دیده  ناشی از کرونا، به اعتقاد بنده حداقل وظیفه هر مسلمانی است که بتواند به کمک محرومان جامعه بشتابد.

وی با بیا ن اینکه تعداد محدودی از نمایندگان مجلس نیز بخشی از حقوق خود را در لبیک به فرمان رهبر انقلاب برای امر کمک به مؤمنانه اهدا کردند، افزود: البته برخی از نمایندگان نیز در حوزه انتخابیه خود کمک هایی را در این زمینه داشتند.

رنجبرزاده گفت: بنده نیز بر حسب وظیفه ستادم را فعال کردم و حدود ۵۰ الی ۶۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد و با حقوق یک ماه فروردین و بخشی از حقوق اردیبهشت به این امر اختصاص دادیم.

وی کمک به افراد نیازمند را اساس کار یک مسلمان خواند و گفت: در این شرایط سخت کرونا، نظام جمهوری اسلامی در مقابله با این ویروس خوب درخشید و باید در اجرای کمک مؤمنانه نیز در جهان اسلام بدرخشیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه ما در بحران ها نیاز به کمک مردمی داریم، افزود: این مردم نشان دادند که در بحران ها یکدیگر را فراموش نمی کنند و در این شرایط هم قطعا” لبیکی جانانه به فرمان رهبری خواهند داد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=63794
  • دیدگاه‌ها برای باید در اجرای فرمان رهبر انقلاب خوش بدرخشیم/کمک مؤمنانه وظیفه هر مسلمان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.