• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7

بانوی دوچرخه سوار بهاری اولین بانوی لژیونر ورزش استان شد

  • کد خبر : 100792
  • 02 بهمن 1399 - 9:46
بانوی دوچرخه سوار بهاری اولین بانوی لژیونر ورزش استان شد

پریسا مجنونی بانوی دوچرخه سوار بهاری با پیوستن به تیم VIB عراق اولین بانوی لژیونر تاریخ ورزش استان همدان شد. به گزارش عصر همدان، پریسا مجنونی متولد سال ۱۳۷۱ و اهل شهر بهار کمتر از سه سال است در رشته دوچرخه سواری فعالیت می کند. وی فوق لیسانس فیزیولوژی ورزشی است و مدت سه سال […]

پریسا مجنونی بانوی دوچرخه سوار بهاری با پیوستن به تیم VIB عراق اولین بانوی لژیونر تاریخ ورزش استان همدان شد.

به گزارش عصر همدان، پریسا مجنونی متولد سال ۱۳۷۱ و اهل شهر بهار کمتر از سه سال است در رشته دوچرخه سواری فعالیت می کند. وی فوق لیسانس فیزیولوژی ورزشی است و مدت سه سال ونیم است که در دانشگاه بوعلی همدان تدریس دروس عملی می کند.

وی پیش از دوچرخه سواری در رشته ژیمناستیک فعالیت داشت که به خاطر برخی محدودیت های این ورزش به رکاب زنی روی آورده و به علت آمادگی جسمانی مناسب از همان ابتدا موفق به کسب عناوین خوبی در این رشته ورزشی می شود به طوریکه وی در اولین مسابقه اش موفق شد مقام دوم کشوری مسابقات جاده را کسب کند و در همان مسابقه به اردوی تیم ملی دعوت شد.

این بانوی رکابزن پیش از این در عضویت تیم دستجرد یزد بوده و برای این تیم بازی می کرد. مجنونی سومین لژیونر دوچرخه سواری بانوان کشورمان است. قرار داد این ملی پوش از ابتدای سال ۲۰۲۱ با تیم vib عراق است که به زودی برای حضور در رقابت‌های بین المللی با پیراهن این تیم رکاب خواهد زد.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=100792
  • دیدگاه‌ها برای بانوی دوچرخه سوار بهاری اولین بانوی لژیونر ورزش استان شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.