• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
0

بار دیگر؛ رشیدی، سرپرست شهرداری اسدآباد شد

  • کد خبر : 146366
  • 12 اسفند 1400 - 9:05
بار دیگر؛ رشیدی، سرپرست شهرداری اسدآباد شد

در جلسه فوق العاده امروز شورای اسلامی شهر اسدآباد استعفای شاهین کلانتری بنگر مورد موافقت قرار گرفت و رضا رشیدی تا انتخاب شهردار جدید به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد. به گزارش عصرهمدان؛ ۱۱ اسفندماه در جلسه فوق العاده اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد با استعفای شاهین کلانتری بنگر موافقت و رضا رشیدی را به […]

در جلسه فوق العاده امروز شورای اسلامی شهر اسدآباد استعفای شاهین کلانتری بنگر مورد موافقت قرار گرفت و رضا رشیدی تا انتخاب شهردار جدید به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

به گزارش عصرهمدان؛ ۱۱ اسفندماه در جلسه فوق العاده اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد با استعفای شاهین کلانتری بنگر موافقت و رضا رشیدی را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند.

شاهین کلانتری بنگر ۲۱ مهر ماه امسال از سوی اعضای شورای دوره ششم انتخاب و رسماً به عنوان شهردار اسدآباد معرفی شد و برای دو بار استعفانامه نوشت که بر استعفای دوم خود پافشاری کرد چرا که به عنوان شهردار بابل منتخب شده بود.

البته در استعفای اول خود به برخی دخالتها از سوی تعدادی از اعضای شورا اشاره کرد و بنا به گفته خود که خیلی بزرگان شهر به بنده خورده گرفتند که یک مسئول باید تا پای جان بایستد و خدمت کند، او هم به همین دلیل از نظر خود بر استعفا منصرف شده بود.

اما در استعفای دوم خود در گفتگو با یکی از رسانه ها به عرق داشتن به شهر خود و زادگاهش اشاره کرده که با دعوت و درخواست همشریانش به این شهر یعنی بابل رفته است.

رشیدی، متولد سال۵۹ کارشناس ارشد برنامه‌ریزی شهری و دارای ۹ سال سابقه کار در شهرداری اسدآباد و یکبار هم سرپرستی شهرداری عهده دار بوده است. رئیس اداره معماری و شهرسازی، مسئول طرح جامع و طرح تفصیلی، دبیر ستاد بازآفرینی شهری و عضو کمیته مناسب سازی شهرستان برخی از مسئولیت‌های قبلی سرپرست شهرداری اسدآباد است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=146366
  • دیدگاه‌ها برای بار دیگر؛ رشیدی، سرپرست شهرداری اسدآباد شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.