• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

این‌بار بازی با جان دانش آموزان ایران در دستور کار است!

  • کد خبر : 179190
  • 13 اسفند 1401 - 2:07
این‌بار بازی با جان دانش آموزان ایران در دستور کار است!

با افزایش مسمومیت مشکوک دانش آموزان در شهرهای مختلف و بررسی خطوط رسانه های معاندین رد پای پهلوی و رجوی در این ماجرا پررنگ تر شده است و معاندین همچنان به پروژه مهسا امینی ادامه می‌دهند. به گزارش عصر همدان مدتی است که مسمومیت سریالی و مشکوک دانش آموزان در چند استان کشور منجر به […]

با افزایش مسمومیت مشکوک دانش آموزان در شهرهای مختلف و بررسی خطوط رسانه های معاندین رد پای پهلوی و رجوی در این ماجرا پررنگ تر شده است و معاندین همچنان به پروژه مهسا امینی ادامه می‌دهند.

به گزارش عصر همدان مدتی است که مسمومیت سریالی و مشکوک دانش آموزان در چند استان کشور منجر به نگرانی خانواده ها و دانش آموزان شده است و طبق نظر کارشناسان مربوطه، علت مسمومیت ها انتشار سم خفیف می باشد.

یکی از افرادی که عامل مسمومیت چندتن از دانش آموزان شاهین شهر بوده است دستگیر شده و در اولین اعترافات خود به استفاده از گاز فلفل اشاره کرد.

رئیس جمهور نیز به وزیر کشور دستور داد تا فورا موضوع مسمومیت دانش آموزان را ریشه یابی کند.

معاندین و دشمنان نظام اسلامی، مسمومیت دختران در مدارس را به نظام ربط می دهند و می گویند که نظام قصد دارد جلوی تحصیل و پیشرفت دختران را بگیرد!!!!!

نگاه به چند آمار نشان می دهد که جمهوری اسلامی همواره در راستای پیشرفت بانوان و دختران این سرزمین تلاش کرده است.

آمار دختران تحصیل کرده در زمان پهلوی تنها ۶ درصد بود و حالا این آمار به ۶۰ درصد رسیده است.

دختران این سرزمین در عرصه های فرهنگی، ورزشی علمی و … پیشرفت چشمگیری داشتند و بارها توانستند پرچم ایران اسلامی را برفراز قله های پیشرفت به اهتزاز درآورند.

با توجه به شکست دشمنان در پروژه های قبلی برای ایجاد آشوب در کشور، درحال حاضر قصد دارند با استفاده از  جنگ ترکیبی و بازی با جان دانش آموزان و تحریک احساسات مردم، بار دیگر خیابان های سراسر کشور را به آشوب بکشند.

با جستجویی کوتاه میان توییت های لیدر براندازان شاهد تعدادی آموزش مسموم کردن محیط توسط آن ها هستیم، ۳ ماه پیش یکی از همان براندازان در توییتی پیشنهاد داد  از قرص نفتالین و پودر کردن آن در محیط های متفاوت استفاده شود تا همه ادارات و مدارس تعطیل شوند!

با بررسی خطوط خبری رسانه های معاند رد پای جریان پهلوی و رجوی در این ماجرا پررنگ تر می شود.

معاندین در ابتدا با اختلال در بازار اقتصادی سعی کردند آتش آشوب هارا روشن نگه دارند و تقریبا همزمان با این پروژه شاهد افزایش مسمومیت دانش آموزان در شهرهای مختلف هستیم.

پیش از آن که مسمومیت ها به دانش آموزان تهران برسد، مریم رجوی در توییتی اعلام می کند پس از دانش آموزان قم، نوبت به دانش آموزان تهرانی می رسد و از مردم می خواهد در خیابان ها شروع به آشوب کنند!

همان افرادی که می گفتند دست و پای حسین رونقی در زندان شکسته شده و در اعتصاب غذا به سر می برد، بعداز پخش تصاویری از وی  دیدند رونقی سالم است، همان افراد که گفتند موهای آرمیتا عباسی در زندان تراشیده شده و بعداز آزادی او دیدند که حتی ناخن های کاشته شده اش هم سرجای قبلی است چه برسد به موهایش، و همان ها که مرگ مهسا امینی را به نظام ربط دادند حالا مدعی اند مسمومیت دانش آموزان نیز توسط نظام انجام می شود.

بالاخره افرادی که در این کار دست دارند به چنگ قانون خواهند افتاد اما امیدواریم افراد ساده لوحی که به راحتی فریب رسانه های خارج نشین را می خورند، موقع برگزاری دادگاه عاملان مسمومیت دانش آموزان، خود را به خواب نزنند و برای یکبار هم که شده بفهمند ایران و ایرانی یک دشمن مشترک دارد!

زینب سعیدی

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=179190
  • دیدگاه‌ها برای این‌بار بازی با جان دانش آموزان ایران در دستور کار است! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.