• امروز : شنبه - ۵ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 25 May - 2024
2

ایمن‌سازی کارکنان و نجاتگران هلال احمر با تزریق واکسن هپاتیت B و دوگانه

  • کد خبر : 39051
  • 04 دی 1398 - 10:31
ایمن‌سازی کارکنان و نجاتگران هلال احمر با تزریق واکسن هپاتیت B و دوگانه

حمید عرفی‌یگانه گفت: امکان حضور کارکنان و نجاتگران هلال احمر همدان با تزریق واکسن B و واکسن کزار در حوادث و سوانح مختلف داخلی و خارجی فراهم شد. به گزارش عصر همدان؛ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان در  جمع خبرنگاران از ایمن‌سازی کارکنان و نجاتگران هلال احمر با تزریق واکسن خبر […]

حمید عرفی‌یگانه گفت: امکان حضور کارکنان و نجاتگران هلال احمر همدان با تزریق واکسن B و واکسن کزار در حوادث و سوانح مختلف داخلی و خارجی فراهم شد.

به گزارش عصر همدان؛ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان در  جمع خبرنگاران از ایمن‌سازی کارکنان و نجاتگران هلال احمر با تزریق واکسن خبر داد و اظهار کرد: امکان حضور کارکنان و نجاتگران هلال احمر همدان با تزریق واکسن B و واکسن کزار در حوادث و سوانح مختلف داخلی و خارجی فراهم شد.

وی به شرایط منطقه‌ای و جغرافیایی کشور و قرارگیری در مناطق حادثه‌خیز دنیا اشاره کرد و گفت: طرح واکسیناسیون هپاتیت B و واکسن دوگانه بزرگسالان در سه نوبت برای پرسنل، نجاتگران و داوطلبان حوزه معاونت امداد و نجات استان انجام می‌شود؛ سوم و چهارم دی ماه اولین نوبت انجام شد.

عرفی‌یگانه بیان کرد: جا ماندگان نوبت اول طرح می‌توانند با دریافت معرفی نامه در محل مرکز بهداشت همدان این تزریق را انجام دهند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان افزود: این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت استان در محل درمانگاه جمعیت هلال احمر استان همدان اجرا شد ‌.

وی با اشاره به هدف از اجرای این طرح، تصریح کرد: ایمن‌سازی نیروهای امدادی در برخورد با انواع مصدومان ناشی از حوادث مختلف و پیشگیری از ابتلای آنها به بیماریهای واگیردار از اهداف اجرای این طرح است.

عرفی‌یگانه ادامه داد: در محل‌های وقوع حوادث، انواع آلودگی‌ها از جمله تماس با خون و جراحات ناشی از برخورد اشیاء وجود دارد که ایمن‌سازی نجاتگران و کارکنان جزو اولویت‌ها بوده و باید انجام می‌شد.

وی با اشاره به زمان‌بندی اجرای این طرح طی سه نوبت، خاطرنشان کرد: اجرای نوبت دوم و سوم این طرح طی ماه‌های آینده طبق زمان‌بندی اعلام شده انجام می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان در پایان یادآور شد: لازم است کارکنان و نجاتگرانی که نوبت اول را تزریق کردند برای تکمیل دوره واکسیناسیون، نوبت دوم و سوم را دقیقاًً طبق جدول زمان‌بندی انجام دهند.

انتهای پیام/ذ.د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=39051
  • دیدگاه‌ها برای ایمن‌سازی کارکنان و نجاتگران هلال احمر با تزریق واکسن هپاتیت B و دوگانه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.