• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
0

۴ اکیپ ذبح شرعی و بهداشتی را نظارت می کنند

  • کد خبر : 14291
  • 19 مرداد 1398 - 8:53
۴ اکیپ ذبح شرعی و بهداشتی را نظارت می کنند

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد گفت: همزمان با فرارسیدن عید سعید قربان چهار اکیپ سیار و ثابت در سطح شهرستان اسدآباد و آجین بر ذبح شرعی و بهداشتی دامها نظارت دارند. عادل بصیری محمد پور در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به ایجاد ۴ اکیپ ثابت و سیار برای نظارت بر ذبح شرعی […]

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد گفت: همزمان با فرارسیدن عید سعید قربان چهار اکیپ سیار و ثابت در سطح شهرستان اسدآباد و آجین بر ذبح شرعی و بهداشتی دامها نظارت دارند.

عادل بصیری محمد پور در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به ایجاد ۴ اکیپ ثابت و سیار برای نظارت بر ذبح شرعی و بهداشتی دامهای قربانی در ایام عید قربان، اظهار کرد: از این تعداد اکیپ ۳ مورد سیار و یک اکیپ ثابت است.

وی گفت: این اکیپ ها شامل ۴ نفر دامپزشک در امر نظارت فعالیت می کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد تصریح کرد: در راستای انجام اقدامات نظارتی بر نحوه ذبح دام های قربانی، ۵ نفر بازرس بهداشتی گوشت و یک نفر ناظر شرعی از ساعت ۷ تا ۱۳، نظارت بر ذبح شرعی و بهداشتی قربانی های شهروندان را انجام می دهند.

وی تأکید کرد: اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد با انجام اقدامات لازم و هماهنگی با سایر ادارات و ارگانهای ذیربط و هماهنگی های بین بخشی با سایر ادارات و با تشکیل شورای آموزش، تجهیز و ساماندهی دام های قربانی شده در روز عید سعید قربان را در برنامه خواهد داشت.

بصیری محمد پور در ادامه از شهروندان شهر اسدآباد و آجین خواست که به منظور رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از انتشار بیماری های قابل انتقال از دام به انسان، در روز عید سعید قربان حتی المقدور دام های قربانی خود را در کشتارگاه صنعتی صالح آباد بصورت رایگان کشتار کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان میتوانند از خدمات رایگان بازرسی بهداشتی و شرعی بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد بهره مند شوند، افزود: در غیر این صورت برای نظارت شرعی و بهداشتی در صورت تماس با شماره ۳۳۱۴۸۰۲۰ یا سامانه سراسری ۱۵۱۲ میتوانند از خدمات رایگان اکیپ های ثابت و سیار دامپزشکی در روز عید قربان بهرمند شوند.
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=14291
  • دیدگاه‌ها برای ۴ اکیپ ذبح شرعی و بهداشتی را نظارت می کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.