• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

ایجاد فراکسیون گام دوم انقلاب با هدف احیا گفتمان امامین انقلاب/ مجلس، محور قانونگذاری است

  • کد خبر : 73296
  • 10 تیر 1399 - 13:56
ایجاد فراکسیون گام دوم انقلاب با هدف احیا گفتمان امامین انقلاب/ مجلس، محور قانونگذاری است

احمدحسین فلاحی با بیان اینکه برخی بی توجهی ها به مسئله احیا گفتمان امامین انقلاب باعث مشکلات عمده در کشور شده است، گفت: هدف اصلی فراکسیون گام دوم انقلاب احیا گفتمان امامین انقلاب است. احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه فراکسیون های […]

احمدحسین فلاحی با بیان اینکه برخی بی توجهی ها به مسئله احیا گفتمان امامین انقلاب باعث مشکلات عمده در کشور شده است، گفت: هدف اصلی فراکسیون گام دوم انقلاب احیا گفتمان امامین انقلاب است.

احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه فراکسیون های مجلس قبل از کمیسیون ها شکل گرفته است، گفت: فراکسیونی که بیشترین جمعیت را دارد فراکسیون گام دوم انقلاب است و افراد تحصیلکرده و جوان که به دنبال اقدام عملی گفتمان سازی هستند در آن عضو شدند.

وی با اشاره به اینکه فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت دیگر فراکسیون پرجمعیت است، افزود: اعضای این فراکسیون از طیف مختلف هستند و پیگیری تشکیل این فراکسیون توسط بنده صورت گرفت.

فلاحی فراکسیون دیگر ایجاد شده در مجلس را فراکسیون روحانیت عنوان کرد و گفت: این فراکسیون در حوزه فرهنگی و حوزه علمیه پیگیری هایی خواهد داشت.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه هدف اصلی فراکسیون گام دوم انقلاب احیا گفتمان امامین انقلاب است، خاطر نشان کرد: تا کنون فقط بخشی از اهداف تدوین شده اما چهارچوب کلی اهداف مشخص است.

وی با بیان اینکه برخی بی توجهی ها به مسئله احیا گفتمان امامین انقلاب باعث مشکلات عمده در کشور شده است، تصریح کرد: قطعا مطالباتی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب داشتند باید محور باشد.

فلاحی مجلس را محور قانونگذاری دانست و افزود: مجلس باید تنها متصدی قانون گذاری باشد، البته براساس قانون اسلامی برخی بخش های دیگر تدوین شده مثل مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای انقلاب فرهنگی نظراتشان ارجحیت دارد و برای مجلس قابل اطاعت است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مجلس دو رسالت اصلی شامل قانونگذاری و نظارت بر قوای سه گانه و همه دستگاه ها را دارد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=73296
  • دیدگاه‌ها برای ایجاد فراکسیون گام دوم انقلاب با هدف احیا گفتمان امامین انقلاب/ مجلس، محور قانونگذاری است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.