• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

اگر رای بیاورم یکی از آثار تاریخی همدان را ثبت جهانی می کنم/ زنان را باور کنیم

  • کد خبر : 48863
  • 25 بهمن 1398 - 13:57
اگر رای بیاورم یکی از آثار تاریخی همدان را ثبت جهانی می کنم/ زنان را باور کنیم

سعیده کیانپور یکی از کاندیدها های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که با وعده ثبت جهانی آثار تاریخی استان همدان و با شعار زنان را باور کنیم پا به عرصه انتخابات گذاشته و بعنوان یکی از زنان حوزه انتخابیه همدان و فامنین قصد نمایندگی مردم این حوزه را دارد. یکی از کاندیدای مجلس […]

سعیده کیانپور یکی از کاندیدها های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که با وعده ثبت جهانی آثار تاریخی استان همدان و با شعار زنان را باور کنیم پا به عرصه انتخابات گذاشته و بعنوان یکی از زنان حوزه انتخابیه همدان و فامنین قصد نمایندگی مردم این حوزه را دارد.

یکی از کاندیدای مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه مدرک تحصیلی ام کارشناس ارشد در رشته زیست شناسی گرایش گیاهی و کارشناسی حسابداری، است، گفت: از سال ۸۷ فعالیت های اجتماعی را با ورود به عرصه بسیج آغاز و از سال ۸۸ وارد عرصه خبرنگاری شدم.

وی با اشاره براینکه ۳۵ سال سن دارد و متولد همدان است، افزود: از سال ۹۳ به صورت حرفه ای در خبرگزاری بسیج و در حوزه خبرنگاری و عکاسی فعالیت کردم.

کیانپور، با تاکید براینکه هدف وی از کاندیدا شدن عمل کردن به بیانات رهبری در گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: من به عنوان یک فرد انقلابی با توجه به صحبت های رهبرمعظم انقلاب که در بیانیه گام دوم نظر بر مدیریت جوانان دارند ایده هایی دارم و اگر به مجلس راه پیدا کنم قطعا ایده ها را عملیاتی خواهم کرد.

جوانگرایی یعنی کارایی فرد بالا باشد

این کاندیدای مجلس یازدهم دلیل دیگر حضور خود در عرصه انتخابات را گشایش راه حضور جوانان در مدیریت های مختلف اعلام کرد و گفت: جوانگرایی یعنی کارایی فرد بالا باشد، و بتواند از عهده کارهای مهمی که به وی محول می شود برآید.

وی با اشاره براینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دو وظیفه مهم برعهده دارند، افزود: دو مسئولیت قانونگذاری و نظارت از جمله وظایف نمایندگان است؛ مجلس فعلی در تراز انقلاب ظاهر نشده و از جمله اقدامات اشتباهشان تصویب fatf و عدم همراهی برخی هایشان با رهبرمعظم انقلاب است.

کیانپور، با بیان اینکه عدم شفافیت مالی ناشی از ضعف قوانین و باند بازی نماینده ها است، تصریح کرد: در یکی از جلسات به من گفتند اگر می خواهی بالا بروی بسیاری در مجلس نمی گذارند چون هرکس باند خود را دارد و کارهایی که می خواهند انجام می دهند.

این کاندیدای مجلس یازدهم با تاکید براینکه اگر کاندیدایی در دوران تبلیغات قولی بدهد باید پای حرف خود باشد، ادامه داد: زمانی که کاندیدا رای آورد باید به همه قول های خود عمل کند و اگر نمی تواند کاری را که انجام دهد قول ندهد.

مهمترین برنامه من مبارزه با قاچاق کالا است

وی با اشاره به اینکه مبلغ پنج میلیون تومان برای هزینه های انتخاباتی خود در نظر گرفته است، گفت: بیشتر فعالیت تبلیغاتی من در فضای مجازی است و مبلغی را برای چاپ پوستر صرف خواهم کرد.

کیانپور، مهمترین برنامه خود را در بحث اقتصادی، مبارزه با قاچاق کالا و لغو Fatf دانست و افزود: در کمیسیون اقتصادی کارهایی از جمله تشکیل هیئت اندیشه ورز و کارگروه تخصصی تشکیل شده از نخبگان، اساتید و جوانان برای رفع مشکلات همه اقشار و محرومیت ها در جامعه خواهم داشت.

این کاندیدای مجلس یازدهم با بیان اینکه در حوزه اجتماعی پیگیر بحث بازنشستگی بیش از موعد بانوان خواهد بود، اظهار کرد: با این طرح بانوان با ۲۰ سال و اقایان با ۲۷ سال سابقه بازنشست خواهند شد و این اتفاق، گشایش مسیری برای ایجاد اشتغال جوانان است.

وی با اشاره به اینکه در خصوص رفع مشکلات معلولین برنامه هایی خواهد داشت، گفت: افزایش سهمیه استخدام معلولین در ادارات، ایجاد رفاه، طراحی معابر شهری با اسانداردهای مورد نظر، از جمله برنامه های مد نظر است.

پررنگ کردن مباحث انقلابی و کیفی شدن آموزش و پرورش از برنامه های من در حوزه فرهنگی است

کیانپور، با تاکید بر اینکه در حوزه فرهنگی قصد دارد مشکل بیمه و کاغذ را برای اصحاب رسانه حل کند، خاطر نشان کرد: سازماندهی و افزایش سینماها، فرهنگسراها، افزایش مراکز تفریحی، حل مشکلات معیشتی و منزلتی معلمان، پررنگ کردن مباحث ارزشی و انقلابی، تحقق سند بنیادین و کیفی شدن آموزش و پرورش در راستای بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر برنامه های من در حوزه فرهنگی است.

این کاندیدای مجلس یازدهم با بیان اینکه در کمیسیون قضایی پیگیر حمایت از کودکان کار، کودکان و زنان بد سرپرست و بی سرپرست و مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستگاه های دولتی و اجرایی را مد نظر دارد، افزود: در کمیسیون کشاورزی نیز مبارزه با تغییر کاربری زمین های کشاورزی را در نظر خواهم داشت.

در راستای حمایت از تولید داخل اعطای وام بلاعوض و کم بهره به صاحبان تولیدی را اجرایی خواهم کرد

وی با اشاره به اینکه در حوزه بهداشتی اصلاح بیمه تکمیلی کارمندان، کارفرمایان و کارگران باید مد نظر باشد، اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید داخل اعطای وام بلاعوض و کم بهره به صاحبان تولیدی و کارخانه هایی که بخاطر عدم سرمایه تعطیل شدند را اجرایی خواهم کرد.

کیانپور، با تاکید براینکه شعار وی، زنان را باورکنیم است، گفت: با توجه به اینکه بانوان قشر خاصی هستند برنامه هایی همچون ایجاد مراکز تفریحی برای بانوان و بازنشستگی پیش از موعد آن ها را به طور جد پیگیر خواهم بود.

مردم شخصیت های جدید را انتخاب کنند

این کاندیدای مجلس یازدهم با بیان اینکه بعد از خانم دباغ، خانمی وارد عرصه نشه است، ادامه داد: انتظار می رود مردم شخصیت های جدید را انتخاب کنند و چهره های قدیمی میدان را به شخصیت های جدید بدهند؛ اگر افراد جدید وارد عرصه شوند قطعا ایده های جدید برای شهرمان دارند ولی افراد تکراری کار خود را کردند و فکر نکنم دیگر آنچنان کارایی داشته باشند.

وی در پاسخ به اینکه چه نظری در خصوص کلانشهر شدن همدان دارد، اظهار کرد: کلانشهر شدن سختی های خاص خود را دارد اما اگر از زاویه دیگری نگاه کنیم خواهیم فهمید این اتفاق بسیار خوب است.

کیانپور، در پایان با بیان اینکه اگر رای بیاورد یکی از آثار باستانی در همدان را به ثبت جهانی خواهد رساند گفت: این اتفاق به گردشگری همدان کمک می کند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=48863
  • دیدگاه‌ها برای اگر رای بیاورم یکی از آثار تاریخی همدان را ثبت جهانی می کنم/ زنان را باور کنیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.