• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1

اولین نشست مجازی کتابخوان در بهار برگزار شد

  • کد خبر : 71060
  • 25 خرداد 1399 - 13:08
اولین نشست مجازی کتابخوان در بهار برگزار شد

معصومه فزونی از برگزاری اولین نشست مجازی کتابخوان در شهرستان بهار خبر داد و گفت: مقرر شده در سال ۹۹ اکثر کارهای فرهنگی ما در فضای مجازی صورت گیرد تا بستر فضای مجازی زمینه ای برای جذب مخاطبین جوان و نوجوان باشد معصومه فزونی، رئیس اداره کتابخانه های شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر […]

معصومه فزونی از برگزاری اولین نشست مجازی کتابخوان در شهرستان بهار خبر داد و گفت: مقرر شده در سال ۹۹ اکثر کارهای فرهنگی ما در فضای مجازی صورت گیرد تا بستر فضای مجازی زمینه ای برای جذب مخاطبین جوان و نوجوان باشد

معصومه فزونی، رئیس اداره کتابخانه های شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار داشت: به علت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا امسال تصمیم بر این شده که اکثر برنامه های فرهنگی ما به صورت مجازی برگزار شود که نشست کتابخوان یکی از این برنامه هاست.

وی افزود: امروز اولین نشست مجازی کتابخوان با محوریت ادبیات مقاومت و پایداری در سطح شهرستان بهار برگزار شد که در آن چهار نفر از شخصیت‌های مطرح شهرستان به معرفی کتاب به صورت مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام پرداختند.

رئیس اداره کتابخانه های شهرستان بهار ادامه داد: اکثر برنامه های فرهنگی ما در اداره کتابخانه ها امسا قرار است به صورت مجازی برگزار شود که نشست کتابخوان یکی از این برنامه های فرهنگی است.

فزونی اظهار داشت: با توجه به گستردگی فضای مجازی و استقبال جوانان و نوجوانان از این فضا لازم است که ما نیز از این فضا استفاده کرده و برنامه های خود را در این بستر پیگیری کنیم تا از آن برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و معرفی الگوهای خوب برای جوانان بهره ببریم.

وی بیان کرد: در سال گذشته ۴ نشست کتابخوان به صورت تخصصی در سطح شهرستان با حضور اقشار مختلف برگزار کردیم؛ اما در سطح کتابخانه‌های عمومی نیز نشست های کتابخوان به صورت عمومی برگزار شد.

رئیس اداره کتابخانه های شهرستان بهار گفت: نشست کتابخانه مدرسه ای در مدارس، نشست ویژه اقشار و نشست هایی با موضوعات مختلف همچون کیمیاگران خاک و در تبیین شخصیت های خاص و عرصه های مختلف همچون شعر و ادبیات از جمله نشست های کتابخوان در سطح شهرستان بوده است.

فزونی انجام کارهای فرهنگی را برند اداره کتابخانه ها برشمرد و گفت: طرح نشست های کتابخوان از سال ۹۴ در کشور شروع شده و در این سالها بیش از ۱۵۰ نشست کتابخوان در شهرستان برگزار شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=71060
  • دیدگاه‌ها برای اولین نشست مجازی کتابخوان در بهار برگزار شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.