• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

اهدای شاخه گل به بانوان شاغل در اصناف+تصاویر

  • کد خبر : 121117
  • 23 تیر 1400 - 8:51
اهدای شاخه گل به بانوان شاغل در اصناف+تصاویر

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار همزمان با هفته عفاف و حجاب از برگزاری طرح ابتکاری تقدیر از کارکنان زن در اصناف خبر داد. به گزارش عصر همدان، فاطمه کتابی اصل با اشاره به اینکه زنان حضوری فعال و سازنده در اجتماع دارند گفت: حضور با عفت بانوان در اجتماع نه تنها باعث آرامش زن […]

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار همزمان با هفته عفاف و حجاب از برگزاری طرح ابتکاری تقدیر از کارکنان زن در اصناف خبر داد.

به گزارش عصر همدان، فاطمه کتابی اصل با اشاره به اینکه زنان حضوری فعال و سازنده در اجتماع دارند گفت: حضور با عفت بانوان در اجتماع نه تنها باعث آرامش زن می شود بلکه این آرامش در اجتماع و روابط اجتماعی هم نمایان می شود و نقش سازنده و فعال زنان در اجتماع غیر قابل انکار است و اهمیت به زنان در یک کشور می تواند منجر به توسعه یافتگی شود.

کتابی اصل افزود: اعضای کمیته عفاف و حجاب شهرستان بهار با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، در اصناف سطح شهرستان حضور یافتند و از کارکنان زن در اصناف با اهدای شاخه های گل و بروشرهای فرهنگی تقدیر کردند.

همچنین در اقدامی دیگر اهدای شاخه های گل و بروشور های فرهنگی با موضوع حجاب به آرایشگران اسلامی سطح شهربهار بمناسبت بزرگداشت هفته عفاف و حجاب باحضور مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار، مسئول پایگاه بسیج محدثه و حضرت رباب(س) حوزه حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهرستان بهار با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار شد.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=121117
  • دیدگاه‌ها برای اهدای شاخه گل به بانوان شاغل در اصناف+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.