• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
6
پژوهشگر و جهادگر میدان جهاد:

انسان‌های بصیر پای ولی‌فقیه خود ایستاده‌اند

  • کد خبر : 208327
  • 09 دی 1402 - 13:08
انسان‌های بصیر پای ولی‌فقیه خود ایستاده‌اند
نویسنده کتاب «صعود چهل ساله» و جهادگر میدان جهاد گفت: انسان‌های بصیر پای ولی‌فقیه خود ایستاده‌اند، اگر می‌خواهیم خوشبخت دوعالم بشویم باید پای ولایت بایستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛حجت الاسلام سید محمد حسین راجی، نویسنده کتاب «صعود چهل ساله» و جهادگر میدان جهاد امروز صبح در مراسم ۹ دی در جمع تجمع کنندگان با تبریک روز بصیرت و پیوند امت با ولی زمان، اظهار داشت: بصیرت برای یک انسان از آبی که می‌خورد حیاتی‌تر است.

وی افزود: بصیرت یعنی دانایی، هوشیاری، چشم عقل و مهم‌تر از هر چیزی مراحل و موانع را زودتر تشخیص دهد.

این نویسنده با بیان اینکه بصیرت به معنی تشخیص حق از باطل نبوده، عنوان کرد: بصیرت به معنی تشخیص و شناختن حق از حق‌نما است.

حجت الاسلام راجی تصریح کرد: آنجایی که نفاق باشد، تشخیص حقیقت خیلی سخت می‌شود، در واقع ایمان اصل خود را در دوران فتنه‌ها نشان می‌دهد.

این جهادگر با بیان اینکه اعتقاد ما این است که برخی از کارهایی که امیرالمومنین علی علیه‌السلام بسیار سخت‌تر از کارهای زمان حیات پیامبر اکرم صلوات الله علیه بود، اذعان داشت: چرا که پیامبر اکرم صل الله علیه و آله با کفار و مشرکین می‌جنگیدند اما امیرالمومنین علیه‌السلام در زمان حکومتش سه جنگ داشتند که در هرسه جنگ با مسلمان‌ها روبرو بودند.

وی با تاکید بر اینکه اگر ما در زمان حضرت علی علیهالسلام بودیم کدام طرف را انتخاب می‌کردیم، عنوان کرد: در آن زمان کار سخت بوده و فقط کسانی در مسیر حقیقت ماندند که بصیرت داشتند.

حجت الاسلام راجی با اشاره به بی‌بصیرتی و نفاق برخی از افراد که تاکید دارند مباحث سیاسی را مطرح نکنیم، بیان کرد: اعتقادی ترین شعار ما مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا است.

این نویسنده با بیان اینکه منافقین می‌گویند باید یک جور دینی داشته باشیم که دشمنان ناراحت نشوند، اذعان داشت: چطور است که لعن بر دشمنان امام حسین علیه‌السلام اعتقادی بوده ولی لعن بر دشمنان امام زمان(عجل) سیاسی است و نباید به گفته شود؟

وی تصریح کرد: یکی از مصادیق صالحین این است که دشمنان را برخشم بیاورند، نمونه‌ای از این مصادیق شهید سردار همدانی‌ها و شهید سردار سلیمانی‌هاست.

حجت الاسلام راجی خاطرنشان کرد: بصیرت این است که قبل از اینکه مقام معظم رهبری چیزی بگویند متوجه شده و بدانیم که آتش دشمن کجاست.

این نویسنده یادآور شد: انسان‌های بصیر پای ولی‌فقیه خود ایستاده‌اند، اگر می‌خواهیم خوشبخت دوعالم بشویم باید پای ولایت بایستیم.

انتهای پیام/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208327
  • دیدگاه‌ها برای انسان‌های بصیر پای ولی‌فقیه خود ایستاده‌اند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.