• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

انجام ۵۰۰ تن نمک‌پاشی در گردنه اسدآباد/راهداران در حال بازگشایی تعدادی مسیر روستایی هستند

  • کد خبر : 36169
  • 17 آذر 1398 - 10:22
انجام ۵۰۰ تن نمک‌پاشی در گردنه اسدآباد/راهداران در حال بازگشایی تعدادی مسیر روستایی هستند

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اسدآباد گفت: از شب گذشته تا صبح امروز با بارش بیش از ۲۰ سانت برف در گردنه اسدآباد ۵۰۰ تن نمک‌پاشی و شن‌ریزی انجام شده است. ساسان رستمی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به بارش برف در محورهای شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: نیروهای راهداری از […]

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اسدآباد گفت: از شب گذشته تا صبح امروز با بارش بیش از ۲۰ سانت برف در گردنه اسدآباد ۵۰۰ تن نمک‌پاشی و شن‌ریزی انجام شده است.

ساسان رستمی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به بارش برف در محورهای شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: نیروهای راهداری از ساعت ۸ شب گذشته تا صبح امروز درگیر برف روبی در گردنه اسدآباد و محورهای مواصلاتی و روستایی شهرستان بودند.

وی تصریح کرد: طی ساعات ۸ شب گذشته تا صبح امروز حدود ۵۰۰ تن نمک پاشی و شن‌ریزی در سطح گردنه اسدآباد و محورهای مواصلاتی انجام شده است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای اسدآباد گفت: در بازگشایی مسیرها و راه‌های مواصلاتی حدود ۵۵ نیروی راهداری فعالیت داشتند که در حال حاضر نیز درگیر بازگشایی برخی از مسیرهایی روستایی هستند.

وی با بیان اینکه در گردنه اسدآباد از شب گذشته تا امروز صبح بیش از ۲۰ سانت برف باریده است، افزود: در حال حاضر برف روبی مسیر گردنه انجام شده و مشکلی به لحاظ تردد وسایل نقلیه نداریم و ترافیک روان است.

رستمی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در گردنه اسدآباد بارش برف نداریم اما مه‌گرفتگی وجود دارد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=36169
  • دیدگاه‌ها برای انجام ۵۰۰ تن نمک‌پاشی در گردنه اسدآباد/راهداران در حال بازگشایی تعدادی مسیر روستایی هستند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.