• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

انتصاب یک بازنشسته با کارنامه غیرقابل دفاع در اسدآباد!

  • کد خبر : 143236
  • 10 بهمن 1400 - 8:50
انتصاب یک بازنشسته با کارنامه غیرقابل دفاع در اسدآباد!

قطار انتصاب فرمانداران در استان همدان به شهرستان اسدآباد رسید و کفگیر استاندارد ی برای انتخاب فردی جوان در شهرستان به ته دیگ خورد و بالاخره فردی که در کسوت بازنشستگی است و کارنامه قابل دفاعی ندارد، برای اسدآباد انتخاب شد. به گزارش عصرهمدان؛ حسینعلی شرکایی که بازنشسته ایثارگری است، سابقه فرمانداری و معاونت تویسرکان، […]

قطار انتصاب فرمانداران در استان همدان به شهرستان اسدآباد رسید و کفگیر استاندارد ی برای انتخاب فردی جوان در شهرستان به ته دیگ خورد و بالاخره فردی که در کسوت بازنشستگی است و کارنامه قابل دفاعی ندارد، برای اسدآباد انتخاب شد.

به گزارش عصرهمدان؛ حسینعلی شرکایی که بازنشسته ایثارگری است، سابقه فرمانداری و معاونت تویسرکان، معاونت فرمانداری شهرستان نظرآباد (کرج)، بخشدار بخش مرکزی نهاوند ، بخش خزل نهاوند، معاونت اداره کل دفتر امنیتی و انتظامی استاندارد ی همدان، معاونت اداره کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استاندارد ی همدان و عضو شورای اسلامی دوره اول و دوم در اسدآباد را در سابقه خود دارد.

وی کارنامه درخشان و قابل دفاعی در تویسرکان ندارد، و البته جوان هم نیست و سؤال اینجاست که آقای استاندارد با چه استدلالی وی را به عنوان فرماندار شهرستان اسدآباد انتخاب ‌کرده است؟!

در دولت قبل تر هم انتصاب فرمانداران برای شهرستان اسدآباد همیشه با مشکلاتی همراه بوده و تقریبا” از افراد بازنشسته و نزدیک به بازنشستگی بهره برده شده که همین یک ضعف اساسی برای شهرستان محسوب می‌شود و موجبات عقب ماندگی اسدآباد را فراهم کرده است.

از نماینده مجلس نیز انتظار می رفت که بر اساس گفته خود که دنبال فرماندار بومی و جوان است، این موضوع را در اسدآباد دنبال کند و از مطالبه مردم دفاع کند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=143236

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اقای شرکایی در زمانی که فرماندار تویسرکان بود یک واحد از خانه های سازمانی بلوار شهید بهشتی به متراژ ۵۰۰ متر مربع را ۴۵ میلیون به یارولی عبدالمالکی در یک مزایده فروخت. سپس خود ملک مذکور را از عبالمالکی در یک معامله احتمالا سوری ۱۰۰ میلیون خرید و سپس ملک مذکور به قیمت ۷۰۰ میلیون فروخته شد.