• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1

امپراطوری رسانه ای دشمن برای کمرنگ کردن انتخابات پای کار آمده است

  • کد خبر : 49200
  • 27 بهمن 1398 - 8:50
امپراطوری رسانه ای دشمن برای کمرنگ کردن انتخابات پای کار آمده است

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ گفت: نتیجه حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات، نتیجه انتخاب قوی، مجلس قوی و  ایرانی قوی خواهد شد. به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ محمود بداغی فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ شامگاه دیشب در جمع نماز گزاران مسجد اعظم این شهر با اشاره به دلایل معامله قرن اظهار کرد:اتحاد عامل شکست دشمنان در […]

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ گفت: نتیجه حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات، نتیجه انتخاب قوی، مجلس قوی و  ایرانی قوی خواهد شد.

به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ محمود بداغی فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ شامگاه دیشب در جمع نماز گزاران مسجد اعظم این شهر با اشاره به دلایل معامله قرن اظهار کرد:اتحاد عامل شکست دشمنان در این مقوله خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود:بیانیه گام دوم منشوری است برای ۴۰ سال دوم انقلاب که مخاطب اصلی این بیانیه نوجوانان و جوانان این مرز کشور است.

بداغی با بررسی دو تفکر شاخص سیاسی کشور بیان کرد: برخی تفکرات دم از سازش می زنند که به جای خدا، به کد خدا دل بستن و آب خوردن ما را نیز مدیون به آمریکا می دانند .

وی اضافه کرد:در نقطه مقابل تفکر سازش به هر قیمت برای پیشرفت،  تفکر انقلابی و مقاومت است .

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ تفکر تکیه بر توان داخلی را تفکر  پیشرفت دانست و  عنوان کرد:تجربه و تاریخ این کشور نشان داده است که هر جا به قدرت خودمتکی شدیم پبروز شدیم.

بداغی با اشاره به برخی از این پیشرفت ها و در عرصه های مختلف اضافه کرد:در عرصه دفاعی امروز به فناوری تجهیزات پیشرفته و فوق پیشرفته دست پیدا کرده ایم که سردمداران مدعی قدرت را به زانو درآورده ایم تا ابرقدرت نظامی جهان آمریکا حمله عین الاسد را سانسور خبری کند.

وی محور مقاومت را مایه عزت کشور عنوان کرد و گفت: امروز خود باوری به توان داخل با ساخت موشک های دوربرد آمریکا و اسرائیل را به مذاکره وا داشته است و این حاصل اعتماد به توان داخلی و محور مقاومت دشمن را به زانو درآورده است.

بداغی عنوان کرد:استکبار از طریق امپراطوری رسانه ای خود سعی در کاهش حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و جنگ روانی و شبهه افکنی علیه نظام است.

وی راهبرد دشمن در انتخابات کنونی را فشار حداکثری برای حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رای  دانسته و بیان کرد:نتیجه حضور حداکثری در روز ۲ اسفند و خلق حماسه ای دیگر تمامی معادلات دشمن را برهم خواهد زد.

بداغی باشاره به نتایج حضور مردم در صحنه انتخابات اظهار کرد:  نتیجه این حضور انتخاب قوی، نتیجه انتخاب قوی، مجلس قوی و ایرانی قوی خواهد بود.

بداغی در پایان با بیان انتخاب اصلح و  گله مندی از مجلس دهم گفت: ما به مجلس دهم گلایه مندیم چرا که این مجلس در طراز انقلاب اسلامی نبود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=49200
  • دیدگاه‌ها برای امپراطوری رسانه ای دشمن برای کمرنگ کردن انتخابات پای کار آمده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.