• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

امروز دشمن در تلاش برای کم رنگ کردن جایگاه غدیر است+تصاویر

  • کد خبر : 158518
  • 28 تیر 1401 - 8:44
امروز دشمن در تلاش برای کم رنگ کردن جایگاه غدیر است+تصاویر

حجت الاسلام محمدباقر برقراری با بیان اینکه غدیر یک دانشگاه بزرگ است، بیان کرد: امروز ملت ایران نقطه اتصال غدیر و کربلایی امام حسین شده اند و غدیر و کربلا را به هم پیوند داده اند و امروز غدیریان در جای جای کشور با امیرالمومنین علیه السلام و ولی زمان بیعت می کنند. به گزارش […]

حجت الاسلام محمدباقر برقراری با بیان اینکه غدیر یک دانشگاه بزرگ است، بیان کرد: امروز ملت ایران نقطه اتصال غدیر و کربلایی امام حسین شده اند و غدیر و کربلا را به هم پیوند داده اند و امروز غدیریان در جای جای کشور با امیرالمومنین علیه السلام و ولی زمان بیعت می کنند.

به گزارش عصر همدان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر در اجتماع بزرگ علی یاوران ملایر با اشاره به جایگاه والای غدیر در تاریخ اسلام اظهار کرد: دنیا بدون ولی نمی تواند باشد و پیامبر اسلام در غدیر خم امام علی علیه السلام را به مسلمان به عنوان جانشین خود معرفی کرد.

وی با اشاره به بیعت شکنی مسلمانان صدر اسلام بیان کرد: امروز نیز دشمن به دنبال کم رنگ کردن جایگاه غدیر با نقشه های شوم مختلف است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه غدیر یک دانشگاه بزرگ است، بیان کرد: امروز ملت ایران نقطه اتصال غدیر و کربلایی امام حسین شده اند و غدیر و کربلا را به هم پیوند داده اند و امروز غدیریان در جای جای کشور با امیرالمومنین علیه السلام و ولی زمان بیعت می کنند.

وی افزود: در پیاده روی اربعین هم شاهد بیعت ملت ایران و مسلمانان با امام حسین خواهیم بود.

حجت‌الاسلام برقراری با بیان اینکه مقام معظم رهبری امروز ولی زمان و پیشوای مسلمین است، تصریح کرد: اگر غدیری هستیم باید پیرو ولی زمانه باشیم و با سبک زندگی ایرانی اسلامی پیرو امام غدیر باشیم.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=158518
  • دیدگاه‌ها برای امروز دشمن در تلاش برای کم رنگ کردن جایگاه غدیر است+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.