• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
5
مدیر برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی همدان تاکید کرد:

افزایش ۴۴ درصدی اعتبارات تملک دارایی جهاد کشاورزی همدان

  • کد خبر : 203468
  • 14 آبان 1402 - 18:41
افزایش ۴۴ درصدی اعتبارات تملک دارایی جهاد کشاورزی همدان
مدیر برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی همدان گفت: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سازمان در قالب ۱۲ برنامه، ۱۸ طرح و ۲۱۰ پروژه با ۹۵۰ میلیارد ریال تامین شده که رشد ۴۴ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش عصر همدان به نقل از فارس از همدان، جعفر مصباحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره بودجه سال ۱۴۰۲ سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: در سال جاری بر اساس سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی، اسناد بالا دستی، برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی و استانداری، پروژه‌ها پیش‌بینی و بعد از تصویب در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در قالب موافقتنامه به منظور اجرا به سازمان جهاد کشاورزی ابلاغ شده است.

وی در ادامه افزود: اعتبارات سال جاری سازمان جهاد کشاورزی در حوزه‌های زراعت، باغبانی، مکانیزاسیون، حفظ نباتات، شیلات و امور آبزیان، دام و طیور، صنایع تبدیلی و غذایی، ترویج کشاورزی، امور اراضی، آب و خاک و امور فنی و مهندسی  جذب خواهد شد.

مدیر برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه بیشترین سهم از این اعتبارات مربوط به مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی است گفت: با توجه به خشکسالی‌های سال‌های اخیر، نیازهای بهره‌برداران بخش کشاورزی در این حوزه تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه مبلغ ۹۵۰ میلیارد ریال از سه منبع اعتباری، سرمایه استانی، سه درصد نفت و گاز و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور تأمین شده است تصریح کرد: اگرچه تنها نهاوند با توجه به دستورالعمل اجرای بودجه امسال مجاز به بهره‌مندی از اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور خواهد بود.

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=203468
  • دیدگاه‌ها برای افزایش ۴۴ درصدی اعتبارات تملک دارایی جهاد کشاورزی همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.