• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
کارشناس هواشناسی استان همدان پیش‌بینی کرد؛

افزایش ابرناکی و بارش پراکنده در آسمان استان

  • کد خبر : 191794
  • 07 مرداد 1402 - 18:54
افزایش ابرناکی و بارش پراکنده در آسمان استان
کارشناس هواشناسی استان همدان با بیان اینکه برای امروز و فردا در اواسط روز افزایش سرعت باد به شکل لحظه‌ای و موقت پیش‌بینی می‌شود گفت: انتظار داریم از امروز بعدازظهر، مخصوصا در نقاط شمالی استان بارش پراکنده داشته باشند.

محمدحسن باقری‌شکیب در گفت وگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به آخرین مدل‌های خروجی تصاویر ماهواره‌ای گفت: با توجه به افزایش روند ابرناکی در آسمان استان همدان انتظار بارش پراکنده، مخصوصا در نیمه شمالی استان داریم.

وی با بیان اینکه بارش‌ها در ساعات بعدازظهر امروز رخ می‌دهد تصریح کرد: برای امروز و فردا در اواسط روز افزایش سرعت باد به شکل لحظه‌ای و موقت پیش‌بینی می‌شود.

باقری شکیب ادامه داد: از امروز تا سه روز آینده با روند افزایشی غلظت آلاینده‌ها پدیده غبار رقیق را در ساعاتی از روز در نقاط مختلف استان شاهد خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: از نظر دمایی تا چند روز آینده ثبات نسبی دما در سراسر استان خواهیم داشت.

وی با اشاره به تغییرات دمای هوای استان عنوان کرد: در نیمه دوم هفته افزایش مجدد دمای هوا در ساعاتی از صبح و طول روز پیش‌بینی می‌شود. باقری شکیب با بیان اینکه کمینه و بیشینه در ایستگاه فرودگاه همدان بین ۱۸ و ۳۷ درجه سلسیوس گزارش شده است گفت: در این مدت زمان شهرستان‌های اسدآباد و فامنین با ۳۸ درجه بالای صفر گرمترین نقاط استان بودند.

این کارشناس هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: صبح امروز شهرستان ملایر با ۱۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین ایستگاه استان گزارش شد.

باقری‌شکیب در پایان عنوان کرد: انتظار می‌رود در برخی از نقاط کشور شاهد کاهش نسبی دما باشیم و در مناطقی از شمال غرب کشور و در ارتفاعات البرز مرکزی وزش باد شمالی کاهش نسبی دما و رگبار باران گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/ سعیدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=191794
  • دیدگاه‌ها برای افزایش ابرناکی و بارش پراکنده در آسمان استان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.