• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

افراد شاغل با اهداء مبلغی از حقوق خود در رزمایش «کمک مؤمنانه» سهیم باشند

  • کد خبر : 60007
  • 25 فروردین 1399 - 18:37
افراد شاغل با اهداء مبلغی از حقوق خود در رزمایش «کمک مؤمنانه» سهیم باشند

سرهنگ امیدعلی الیاسی با تأکید بر شناسایی افراد نیازمند، گفت: افراد شاغل جامعه هم می‌توانند با اهداء مبلغی از حقوق خود در رزمایش همدلی کمک مؤمنانه سهمیم باشند. به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ امید علی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عصر امروز در نشست هماهنگی کمک مؤمنانه بخش پیرسلمان این شهرستان، با اشاره به فرمایشات […]

سرهنگ امیدعلی الیاسی با تأکید بر شناسایی افراد نیازمند، گفت: افراد شاغل جامعه هم می‌توانند با اهداء مبلغی از حقوق خود در رزمایش همدلی کمک مؤمنانه سهمیم باشند.

به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ امید علی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عصر امروز در نشست هماهنگی کمک مؤمنانه بخش پیرسلمان این شهرستان، با اشاره به فرمایشات و دستور رهبر انقلاب برای برگزاری یک رزمایش همدلی برای کمک به نیازمندان با عنوان کمک مؤمنانه، اظهار کرد: تاکنون بسته های غذایی در ۷ مرحله در بین اقشار مختلف جامعه آسیب پذیر و نیازمند توزیع شده است.

وی با تأکید بر شناسایی مؤسسات خیریه و یکپارچه شدن آن ها در کمک به نیازمندان، افزود: انتظار می رود که در جمع آوری کمک های مردمی، خمس، هزینه های ختم اموات اعم از نقدی و غیرنقدی ما را در اجرای این رزمایش همراهی کنند.

الیاسی با بیان اینکه خانواده های نیازمند باید شناسایی و در اهدای کمک های مؤمنانه اولویت بندی شوند، خاطرنشان کرد: برخی از خانواده ها در شرایط شیوع بیماری آسیب جدی دیده اند که باید این کمک ها به دستشان برسد.

وی تصریح کرد: افراد شاغل جامعه هم می توانند با اهداء مبلغی از حقوق خود در رزمایش همدلی کمک مؤمنانه سهمیم باشند.

در ادامه مجید درویشی، فرماندار شهرستان اسدآباد هم با اشاره به نقش سپاه و بسیج در عرصه های کمک رسانی و خدمات رسانی به اقشار آسیب پذیر، گفت: این نهاد با آموزش ۶۰۰ نفر از نیروهای بسیج توسط دانشکده علوم پزشکی برای پشتیبانی از کادر درمانی شهرستان آمادگی دارند.

درویشی با اشاره به فعالیت گروههای جهادی در شهرستان با ایجاد کارگاههای تولیدی ماسک، گفت: تا به امروز ۱۰۰ هزار ماسک تولید شده است.

وی با بیان اینکه کمک های مؤمنانه مردم باید در همان منطقه روستایی بین نیازمندان تقسیم شود، گفت: بر ذبح دام که به صورت قربانی از سوی مردم در روستاها انجام می‌شود، باید دامپزشکی نظارت کامل داشته باشد.

امام جمعه اسدآباد، حجت الاسلام سیدموسی حسینی نیز با اشاره به شرایط شیوع کرونا در سطح کشور و تأکید رهبری بر ایجاد همدلی در جامعه، گفت: اگرچه این ویروس به عنوان بلایی به جان مردم افتاده، اما همدلی و مهربانی در جامعه سرشار کرد.

حسینی افزود: با توجه به تعطیلی بسیاری از واحدهای صنفی و عدم درآمد آنها، باید به آنان کمک کرد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=60007
  • دیدگاه‌ها برای افراد شاغل با اهداء مبلغی از حقوق خود در رزمایش «کمک مؤمنانه» سهیم باشند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.