• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4

افتتاح کتابخانه فجر صالح آباد پس از ۲ سال انتظار

  • کد خبر : 171753
  • 07 آذر 1401 - 9:15
افتتاح کتابخانه فجر صالح آباد پس از ۲ سال انتظار

مراسم بازگشایی و افتتاح کتابخانه فجر صالح آباد با حضور فرماندار شهرستان بهار، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان همدان، بخشدار و شهردار صالح آباد و جمعی از اهالی فرهنگ دوست این شهر برگزار شد. به گزارش عصرهمدان؛ روح اله نباتی، فرماندار بهار در مراسم بازگشایی و افتتاح کتابخانه فجر صالح آباد گفت:چیدمان، طراحی و نظم […]

مراسم بازگشایی و افتتاح کتابخانه فجر صالح آباد با حضور فرماندار شهرستان بهار، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان همدان، بخشدار و شهردار صالح آباد و جمعی از اهالی فرهنگ دوست این شهر برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ روح اله نباتی، فرماندار بهار در مراسم بازگشایی و افتتاح کتابخانه فجر صالح آباد گفت:چیدمان، طراحی و نظم کتابخانه های شهرستان بهار بسیار شکیل و زیباست و می تواند الگویی برای دیگر کتابخانه های کشور باشد

نباتی تصریح کرد :با بهره گیری از ظرفیت رسانه های مکتوب و غیر مکتوب و فضای مجازی می توان نوجوانان را به عضویت و حضور در کتابخانه ها ترغیب کرد.

رئیس انجمن کتابخانه های شهرستان بهار به دو اولویت افزایش سرانه فیزیکی کتابخانه ها و بهبود کیفیت کتابخانه های موجود شهرستان اشاره کرد و افزود: باید از تمام ظرفیت های شهرستان برای این مهم بهره جست.

در پایان این مراسم از چند تن از خیرین بخش صالح آباد که با کمک های خود زمینه ساز بازگشایی و افتتاح کتابخانه فجر این شهر شده بودند تقدیر شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=171753
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح کتابخانه فجر صالح آباد پس از ۲ سال انتظار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.