• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

افتتاح بام نهاوند در شرایط بد کرونایی با ازدحام جمعیت+تصاویر

  • کد خبر : 119935
  • 13 تیر 1400 - 16:52
افتتاح بام نهاوند در شرایط بد کرونایی با ازدحام جمعیت+تصاویر

افتتاح پروژه گردشگری و تفریحی بام نهاوند با جمعیتی باورنکردنی و ازدحامی فراوان در شرایط بد کرونایی باعث گلایه شهروندان شد. به گزارش عصر همدان، جمعیت بیش از انتظار مردم در بام نهاوند در روز افتتاح پروژه گردشگردی و تفریحی این منطقه بدون رعایت پروتکل های بهداشتی باعث تعجب و گلایه شهروندان شد. این مراسم […]

افتتاح پروژه گردشگری و تفریحی بام نهاوند با جمعیتی باورنکردنی و ازدحامی فراوان در شرایط بد کرونایی باعث گلایه شهروندان شد.

به گزارش عصر همدان، جمعیت بیش از انتظار مردم در بام نهاوند در روز افتتاح پروژه گردشگردی و تفریحی این منطقه بدون رعایت پروتکل های بهداشتی باعث تعجب و گلایه شهروندان شد.

این مراسم قرار بود با حضور استاندارد و مسئولان استانی برگزار شود که به خاطر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی استاندارد در این مراسم حاضر نشد.

ابن مراسم در وضعیت کرونایی با برگزاری برنامه های طنز و با حضور انبوه جمعیت در حالی برگزار شد که کشور با شرایط قرمز کرونایی و ویروس جهش یافته دلتا دست و پنجه نرم می‌کند و معلوم نیست در روزهای آینده شهر نهاوند چه وضعیتی خواهد داشت.

در چند روز گذشته نیز شهرداری نهاوند برای این مراسم در سطح شهر تبلیغات انجام داده بود ولی این برنامه بدون هیچ‌گونه رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شد.

سوال شهروندان این است که آیا برگزاری این چنین مراسمی با حضور این جمعیت و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ضرورت داشت؟

این مراسم در حالی برگزار شد که خیلی از شرکت کنندگان حتی از ماسک هم استفاده نکردند و مسئولان بهداشتی نهاوند نیز اعلام کردند برای این برنامه مجوزی صادر نکردند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=119935
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح بام نهاوند در شرایط بد کرونایی با ازدحام جمعیت+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.