• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

افتتاح ایستگاه پمپاژ تامین پروژه تفریحی بام نهاوند

  • کد خبر : 115827
  • 10 خرداد 1400 - 11:20
افتتاح ایستگاه پمپاژ تامین پروژه تفریحی بام نهاوند

با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان ایستگاه پمپاژ تامین آب طرح گردشگری بام نهاوند افتتاح شد تا برای همیشه مشکل اب این منطقه رفع شود. به گزارش عصر همدان، با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ایستگاه پمپاژ تامین آب بام نهاوند افتتاح و به بهره […]

با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان ایستگاه پمپاژ تامین آب طرح گردشگری بام نهاوند افتتاح شد تا برای همیشه مشکل اب این منطقه رفع شود.

به گزارش عصر همدان، با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ایستگاه پمپاژ تامین آب بام نهاوند افتتاح و به بهره برادری رسید.

محمد حسین پور شهردار نهاوند در این مراسم گفت: طول آبرسانی از چاه آب روبروی استادیوم تا استخر محل ذخیره ۱/۷ کیلومتر و طول آبرسانی از استخر تا بام نیز همین مسافت است.

وی افزود: ابعاد این استخر ۶×۱۷ متر و عمق آن ۳متر مکعب، حجم آن ۳٠٠ متر مکعب و ظرفیت آن ۳٠٠ هزار لیتر آب می باشد.

حسین پور بیان کرد: مساحت کل دیوار چینی ۲٠٠ متر مربع، هزینه اجرای لوله گذاری ۴٠٠ میلیون تومان و هزینه اجرای دیوار چینی صاف استخر ۳٠٠میلیون تومان می باشد.

شهردار نهاوند اظهار داشت: هزینه اجرای شناور در چاه و استخر ۱٠٠ میلیون تومان و هزینه ترانس برق چاه و استخر نیز ۲٠٠ میلیون تومان می باشد.

وی در پایان گفت: جمع کل هزینه صورت گرفته برای احداث ایستگاه پمپاژ آب بام نهاوند یک میلیارد تومان می باشد که برای همیشه مشکل کمبود آب بام نهاوند را برطرف کرد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=115827
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح ایستگاه پمپاژ تامین پروژه تفریحی بام نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.