• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

اعلام حمایت نمایندگان ادوار مجلس در شهرستان نهاوند از آیت‌الله رئیسی

  • کد خبر : 116043
  • 12 خرداد 1400 - 9:05
اعلام حمایت نمایندگان ادوار مجلس در شهرستان نهاوند از آیت‌الله رئیسی

نمایندگان شهرستان نهاوند در ادوار مختلف مجلس از آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کردند. به گزارش عصر همدان، نمایندگان ادوار گذشته مجلس و رجال سیاسی شهرستان نهاوند از کاندیداتوری آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کردند. بر این اساس محمدتقی کاویانی نماینده نهاوند در مجلس هفتم، حسن بهرام […]

نمایندگان شهرستان نهاوند در ادوار مختلف مجلس از آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کردند.

به گزارش عصر همدان، نمایندگان ادوار گذشته مجلس و رجال سیاسی شهرستان نهاوند از کاندیداتوری آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کردند.

بر این اساس محمدتقی کاویانی نماینده نهاوند در مجلس هفتم، حسن بهرام نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس دهم و علیرضا شهبازی نماینده فعلی نهاوند در مجلس شورای اسلامی در انتخابات ۲۸ خرداد از آیت‌الله رئیسی به‌عنوان کاندیدای اصلح حمایت می‌کنند.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بحیرایی فعال سیاسی نهاوند و نفر سوم انتخابات دوره گذشته این شهرستان نیز از آیت‌الله رئیسی در انتخابات امسال اعلام حمایت کرد.

علیرضا شهبازی نماینده فعلی شهرستان نهاوند در مجلس در پیامی رسمی حمایت خود را از کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد و گفت باید وضع موجود اقتصادی تغیر کند و خواست مردم تغییر این وضع است.

وی برای آیت‌الله رئیسی آرزوی موفقیت کرد و گفت: از همه همشهریان می‌خواهم در انتخابات حضور گسترده داشته باشند و از آیت‌الله رئیسی به‌عنوان کاندیدای شاخص و اصلح حمایت کنند.

نماینده نهاوند در مجلس ورود آیت‌الله رئیسی را در شرایط فعلی کشور لازم دانست و به مردم هم تأکید کرد به‌عنوان یک نیروی کارآمد، مردم هم از وی حمایت کنند.

وی همچنین در روز افتتاح ستاد آیت‌الله رئیسی در نهاوند نیز به‌صورت تلفنی که از تریبون مراسم افتتاحیه در مسجد شهید حیدری پخش شد بار دیگر به‌صورت رسمی و قاطع از وی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام حمایت کرد.

همچنین حسن بهرام نیا نماینده سابق نهاوند در مجلس دهم شورای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای از کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری حمایت کرد.

وی در این بیانیه از مردم ولایتمدار شهرستان نهاوند شامل گروه‌ها، احزاب، جناح‌های سیاسی و… خواستار حضور حداکثری و مشارکت بالا در پای صندوق‌های رأی برای انتخاباتی پرشور، انتخابی اصلح و ایرانی قوی شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=116043
  • دیدگاه‌ها برای اعلام حمایت نمایندگان ادوار مجلس در شهرستان نهاوند از آیت‌الله رئیسی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.