• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

ارسال ۶۰۰ بسته غذایی یک ماهه به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 43477
  • 26 دی 1398 - 8:21
ارسال ۶۰۰ بسته غذایی یک ماهه به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان از ارسال ۶۰۰بسته غذایی یک ماهه به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این محموله شامل اقلام ضروری و خوراکی همچون پتو، روغن و برنج به استان سیستان و بلوچستان برای کمک ارسال شده است. به گزارش عصر همدان، بارش باران سیل‌آسا در جنوب شرق کشور متأسفانه […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان از ارسال ۶۰۰بسته غذایی یک ماهه به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این محموله شامل اقلام ضروری و خوراکی همچون پتو، روغن و برنج به استان سیستان و بلوچستان برای کمک ارسال شده است.

به گزارش عصر همدان، بارش باران سیل‌آسا در جنوب شرق کشور متأسفانه استان‌ سیستان و بلوچستان را  ۷ روز است که درگیر سیلاب کرده و همین موضوع منجر به آبگرفتگی بسیاری از روستاهای سیستان و بلوچستان شده است به طوری که امدادرسانی به سیل‌زدگان و ارسال اقلام خوراکی و ضروری از استان‌های مختلف کشور همچنان ادامه دارد؛ میزان خسارت‌ها هنوز مشخص نیست اما آنچه باز هم به عنوان خطای آشکار می‌توان دید، عدم حضور پررنگ و تصمیم‌گیری زودهنگام ستاد بحران کشور و استان سیل زده در ساعات اولیه حادثه است که می‌توانست جان بسیاری از هموطنان را نجات دهد.

بهروز کارخانه‌ای در گفتگو با خبرنگار عصر همدان در این خصوص با اظهار آمادگی برای ارسال کمک از همدان به استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: تاکنون یک محموله اقلام‌ غذایی و ضروری از همدان به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

وی با اشاره به اقلام ارسال شده، گفت: ۲۵٠٠ تخته پتو، ۶٠٠ کیسه برنج ۱۰ کیلویی،۶٠٠ بسته غذایی یک ماهه و یک هزار و ۴٠٠ بطری روغن در این محموله از همدان به منطقه سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۹ پایگاه جمعیت هلال احمر کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست استان همدان را جمع‌آوری می‌کنند.

مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان نیازمند آب‌آشامیدنی سالم هستند

مدیرکل مدیریت بحران استان همدان نیز با بیان اینکه در حال حاضر مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان نیازمند آب‌آشامیدنی سالم برای مصرف هستند، بیان کرد: در صورت نیاز دستگاه‌های تصفیه آب به سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.

علیمردان طالبی با بیان اینکه همدان استان معین سیستان و بلوچستان نیست، یادآور شد: استان‌های البرز، خراسان رضوی، فارس، مازندران و کرمانشاه و شهر تهران به عنوان استان‌های معین در این حادثه در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: استان همدان آمادگی کامل برای تامین نیازهای ضروری مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان را دارد.

انتهای پیام/ف

 

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=43477
  • دیدگاه‌ها برای ارسال ۶۰۰ بسته غذایی یک ماهه به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.