• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2

ارزش واقعی سهام عدالت بسیار بالاتر از ارزش اسمی آن است

  • کد خبر : 63778
  • 15 اردیبهشت 1399 - 13:42
ارزش واقعی سهام عدالت بسیار بالاتر از ارزش اسمی آن است

رضا عسگری با بیان اینکه ارزش سهام عدالت حدود ۱۵ برابر ارزش اسمی آن است، گفت: ممکن است ارزش سهام عدالت بالاتر از ارزش فعلی شود. رضا عسگری، کارشناس اقتصادی و مدیرکل بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد در گفتگو با عصر همدان؛ اظهار داشت:چیزی که دولتی ها اعلام کرده بودند، قرار بود به ازای […]

رضا عسگری با بیان اینکه ارزش سهام عدالت حدود ۱۵ برابر ارزش اسمی آن است، گفت: ممکن است ارزش سهام عدالت بالاتر از ارزش فعلی شود.

رضا عسگری، کارشناس اقتصادی و مدیرکل بازرسی و حسابرسی بانک مهر اقتصاد در گفتگو با عصر همدان؛ اظهار داشت:چیزی که دولتی ها اعلام کرده بودند، قرار بود به ازای هر نفر یک میلیون تومان سهام عدالت واگذار شود اما بعدها اعلام شد که قرار بوده ۴۰ الی ۵۰ درصدش را خود مردم بدهند.

وی وافزود: حدود ۵۰ درصد سهام عدالت به خود مردم تعلق دارد و این حدودا ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان می باشد.

عسگری آزادسازی سهام عدالت را حرکت خوبی دانست و گفت: اینکه خصوصی‌سازی در کشور اتفاق بیفتد و منابع بین همه مردم توزیع شود حرکت خوبی است مشروط بر اینکه مردم مراقب باشند و بدانند این سهام ارزشی مازاد بر قیمت اسمی خود دارد.

وی ادامه داد: سهام عدالت در این چند سال برای مردم سود چندانی نداشته اما الان از جهش خوبی برخوردار شده و یکی از دلایل آن می تواند رونق بازار بورس و حمایت دولت از این بازار باشد.

این کارشناس اقتصادی در خصوص نحوه خرید و فروش سهام عدالت گفت: قطعاً وقتی سهامی بخواهد به فروش برسد باید در بازار آن یعنی بازار بورس باشد و افرادی می توانند سهام خود را بفروشند که وارد بازار بورس شده و کد بورسی دریافت کرده باشند.

عسگری در مورد توصیه دولتمردان به مردم در خصوص نفروختن سهام عدالت گفت: وقتی هدیه ای به دست قشر ضعیف جامعه برسد قطعا این قشر به دنبال این خواهد بود که آن را نقد کند و مطمئناً خیلی از مردم به دنبال فروش سهام عدالت خود خواهند بود.

وی ارزش واقعی سهام عدالت را حدودا ۱۵ برابر قیمت اسمی آن برشمرد و به مردم توصیه کرد: بهتر است مردم سهام خود را نفروشند چرا که ممکن است ارزش آن بالاتر از ارزش فعلی شود.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=63778
  • دیدگاه‌ها برای ارزش واقعی سهام عدالت بسیار بالاتر از ارزش اسمی آن است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.