• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

ادامه مکتب فتح خرمشهر همچنان در جهان اسلام ادامه دارد/مردم فلسطین با اقتدا به فاتحین خرمشهر در جنگ ۱۲ روزه بر رژیم غاصب صهیونیستی پیروز شدند

  • کد خبر : 115136
  • 04 خرداد 1400 - 9:34
ادامه مکتب فتح خرمشهر همچنان در جهان اسلام ادامه دارد/مردم فلسطین با اقتدا به فاتحین خرمشهر در جنگ ۱۲ روزه بر رژیم غاصب صهیونیستی پیروز شدند

سردار سعید  فرجیان زاده گفت: وقتی مدیریت انقلابی بر جامعه حاکم باشد شاهد پیروزی های پی در پی خواهیم بود و باید بدانیم که مکتب فتح خرمشهر همچنان در جهان اسلام ادامه دارد. به گزارش عصر همدان؛ سردار سعید فرجیان زاده، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه، شامگاه گذشته در نشست آنلاین با […]

سردار سعید  فرجیان زاده گفت: وقتی مدیریت انقلابی بر جامعه حاکم باشد شاهد پیروزی های پی در پی خواهیم بود و باید بدانیم که مکتب فتح خرمشهر همچنان در جهان اسلام ادامه دارد.

به گزارش عصر همدان؛ سردار سعید فرجیان زاده، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه، شامگاه گذشته در نشست آنلاین با بسیجیان استان همدان بمناسبت سالروز حماسه خرداد و فتح خرمشهر گفت: در استانه فتح خرمشهر یاد شهدایی چون حاج محمود شهبازی فرمانده سپاه استان همدان، که در آستانه سالروز فتح خرمشهر به شهادت رسید و فرمانده فداکاری که در طول مسئولیت در سپاه استان خدمات زیادی را ارائه داد را گرامی می دارم.

وی افزود: شهدایی چون حجه فروش، شهید کشوری از شهرستان لالجین در فتح خرمشهر به شهادت رسیدند.

فرجیان زاده بیان داشت: فتح خرمشهر بیشتر شبیه یک معجزه بود و باید به صراحت بگوییم که شاهکار بزرگ رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس بود.

وی افزود: دشمن بعثی ۸ لشکر را مهیا کرده بود و پیچیده ترین موانع و گسترده ترین تله های انفجاری را برای دفاع از خرمشهر ایجاد کرده بودو دژ مستحکمی برای دفاع از خرمشهر و سقوط آن با کمک همه کشورهای عربی ایجاد شده بوداما رزمندگان اسلام توانستند این دژ محکم را بشکنند و پیروزی بزرگ فتح خرمشهر را به ارمغان بیاورند.

وی ادامه داد: بعد از کنار گذاشتن بنی صدر و ایجاد فرماندهی به دست جوانان انقلابی و مومن پیروزی های رزمندگان شروع شد و اولین پیروزی در ثامن الحجج و طریق القدس و در ادامه فتح المبین و در نهایت عملیات بیت المقدس در چهار مرحله به فتح خرمشهر نائل شد.

فرجیان زاده گفت: ادامه مکتب فتح خرمشهر همچنان در جهان اسلام ادامه دارد و مردم بی دفاع فلسطین با اقتدا به فاتحین خرمشهر در جنگ ۱۲ روزه بر رژیم بعثی پیروز شدند.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=115136
  • دیدگاه‌ها برای ادامه مکتب فتح خرمشهر همچنان در جهان اسلام ادامه دارد/مردم فلسطین با اقتدا به فاتحین خرمشهر در جنگ ۱۲ روزه بر رژیم غاصب صهیونیستی پیروز شدند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.