• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

اختلافات مجمع نمایندگان استان همدان فراتر از بحث ریاست!/جلسات به ندرت تشکیل می شود

  • کد خبر : 108291
  • 11 فروردین 1400 - 8:53
اختلافات مجمع نمایندگان استان همدان فراتر از بحث ریاست!/جلسات به ندرت تشکیل می شود

اختلافات مجمع نمایندگان استان همدان فراتر از بحث ریاست!/جلسات به ندرت تشکیل می شود در روزهای ابتدایی سال جدید خبرهایی درباره برخی اختلافات در مجمع نمایندگان استان همدان منتشر شد که نشان از عدم انسجام در بین نماینده های استان همدان دارد. به گزارش عصر همدان؛ در روزهای ابتدایی سال جدید خبرهایی درباره برخی اختلافات […]

اختلافات مجمع نمایندگان استان همدان فراتر از بحث ریاست!/جلسات به ندرت تشکیل می شود

در روزهای ابتدایی سال جدید خبرهایی درباره برخی اختلافات در مجمع نمایندگان استان همدان منتشر شد که نشان از عدم انسجام در بین نماینده های استان همدان دارد.

به گزارش عصر همدان؛ در روزهای ابتدایی سال جدید خبرهایی درباره برخی اختلافات در مجمع نمایندگان استان همدان منتشر شد که نشان از عدم انسجام در بین نماینده های استان همدان دارد.

در این خبرها موضوع ریاست به عنوان مسئله اختلاف دربین ۷ نماینده مردم استان همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان شده است و که از ابتدا موضوع سه نفر به عنوان رئیس دوره ای انتخاب شده اند که فوت عیسی جعفری نماینده فقید حوزه بهار و کبودرآهنگ کار را پیچیده کرده است.

هادی بیگی نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به دلایل اختلافات در مجمع نمایندگان استان همدان اظهار کرد: هم آقای فلاحی و هم آقای آزادی خواه اخبار خود را با عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان همدان منتشر می کنند.

وی با بیان اینکه باید پرسید رئیس کیست؟، تصریح کرد: بحث اختلافات در مجمع نمایندگان تنها موضوع ریاست نبوده و مباحث دیگری نیز مطرح است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چندین ماه است که جلسات مجمع نمایندگان استان همدان به ندرت تشکیل می شود و استاندارد ی هم تمایلی برای ورود و همکاری به این مسئله و تشکیل جلسات ندارد.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان انسجام خوبی ندارد تصریح کرد: ارتباط خوبی در مجمع نمایندگان استان همدان با استاندارد وجود ندارد و امید است که در سال ۱۴۰۰ شاهد رفع این مشکلات باشیم.

به گزارش عصر همدان، انتظار از نمایندگان استان همدان که برخی دارای چندین دوره حضور در مجلس شورای سلامی را دارند بیش از این است و امید است در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها شاهد از بین رفتن مشکلات این مجمع باشیم.

بدون شک در سالی که به مجددا به نام تولید نامگذاری شده است انسجام و یکدستی در بین نمایندگان استان می تواند موتور محرکه ای برای تحقق شعار سال و پیشرفت استان باشد.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=108291
  • دیدگاه‌ها برای اختلافات مجمع نمایندگان استان همدان فراتر از بحث ریاست!/جلسات به ندرت تشکیل می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.