• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

احداث و به سازی فضای سبز و بوستان ها؛ حداقل کاریست که در محلات انجام می شود

  • کد خبر : 122359
  • 03 مرداد 1400 - 9:21
احداث و به سازی فضای سبز و بوستان ها؛ حداقل کاریست که در محلات انجام می شود

محمدرضا یاری اظهار کرد: احیا و به سازی سه بوستان سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت که بوستان های یگانه ،اسکو، طالقانی از جمله این پروژه های در دست اقدام خواهند بود و امیدواریم اتفاقات خوبی در راستای رفاه همشهریان صورت گیرد. به گزارش عصرهمدان، با توجه به خبرهای رسیده از طرف […]

محمدرضا یاری اظهار کرد: احیا و به سازی سه بوستان سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت که بوستان های یگانه ،اسکو، طالقانی از جمله این پروژه های در دست اقدام خواهند بود و امیدواریم اتفاقات خوبی در راستای رفاه همشهریان صورت گیرد.

به گزارش عصرهمدان، با توجه به خبرهای رسیده از طرف شهروندان به این پایگاه خبری تحلیلی مبنی بر رسیدگی نکردن کارکنان شهرداری در امر پاکسازی جوبها و معابر برخی از محلات‌ شهر بهار، خبرنگار ما طی جلسه ای با شهردار شهر بهار این موضوع را درمیان گذاشت؛ با توجه به اینکه شهرداری به موجب قانون در شهر تشکیل می شود و عهده دار امور محلی و اداره خدمات به شهروندان و سکنه شهری میباشد چرا باید جوی های خیابان اصلی و معابر برخی محلات از کمترین خدمات شهرداری بی بهره باشند.

لازم به ذکر است این موضوع با پیگیری عصرهمدان و همکاری شورای شهر بهار طی کمتر از ۷۲ ساعت حل و فصل شد.

محمدرضا یاری، شهردار شهر بهار با اشاره به اینکه پساب منازل یکی از مواردی است که باعث جاری شدن جوب ها در سطح شهر می شود گفت: با توجه به گرم بودن فصل تابستان و جاری شدن مانداب و پساب های خانگی جوبهای آب در فصل تابستان باعث ایجاد بوهای نامطبوع و اعتراض همشهریان شده است که در پی این موضوع اخطارهایی لازم از مرکز بهداشت، شهرداری، آب فاضلاب به منازل داده شده و شهرداری قول داده در بحث اتصال انشعاب فاضلاب خانگی کمک کند و در عوارض زیاد سختگیری نشود تا مشکل پساب منازل به بیرون حل شود.

همچنین یاری افزود: هموار بودن شهر بهار و کم شیب بودن باعث راکد ماندن آب در جوبها میشود و در همین راستا نظافت روزانه و شستشوی هفتگی جوبها در برنامه واحد خدمات شهری شهرداری در اولویت است تا شهری تمیز و پاک داشته باشیم و اگر در برخی از محلات انجام نشده حتما پیگیری لازم مبذول میگردد.

همچنین جمع آوری زباله ها در ساعت مقرر از اول مرداد ماه نیز از دیگر اقدامات واحد خدمات شهرداری است که باهدف کم تر شدن حواشی مربوط به بوی نامطبوع زباله و جمع شدن حشرات موزی انجام خواهد گرفت و از شهروندان تقاضا داریم که با گذاشتن زباله ها به بیرون منزل در ساعت مقرر ما را در نگه داشتن شهری تمیز یاری نمایند.

یاری نیز در بحث به سازی فضای سبز شهری گفت: احیا و ایجاد فضای سبز و پارک محلی در حاشیه شهر در طی سال گذشته دو مورد در محلات کم برخوردار شهربهار احداث و بهره برادری شده و امسال پارک نوبهار تحویل و پارک بانوان بزودی تحویل داده میشود و با توجه به بکارگیری نیرو ها در ساخت پروژه پارک بانوان رسیدگی و به سازی فضای سبز محلات با کمی تاخیر انجام خواهد گرفت، همچنین فضای سبز در خیابان سید جمال الدین بزودی به بهره برادری خواهد رسید و این حداقل کاری است که در هر محله انجام میشود.

وی نیز عنوان کرد: احیا و به سازی سه بوستان سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت که بوستان های یگانه ،اسکو، طالقانی از جمله این پروژه های در دست اقدام خواهند بود و امیدواریم اتفاقات خوبی در راستای رفاه همشهریان صورت گیرد.

شهردار بهار نیز در اشاره به پرسش خبرنگار بهارانه درمورد توسعه شهری و احداث بنا در چشمه قصابان و نزدیک شهرک صنعتی گفت: با توجه به توسعه ساخت و ساز در نزدیکی مناطق صنعتی مشاوره هایی را برای آماده کردن برنامه اقتصادی و اثر گذار برای منطقه بکار گرفته ایم تا ضوابط محیط زیست در آن پیش بینی و رعایت شده باشد..

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=122359
  • دیدگاه‌ها برای احداث و به سازی فضای سبز و بوستان ها؛ حداقل کاریست که در محلات انجام می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.