• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

اجرای ۴۰ برنامه شاخص در ایام فاطمیه/ تبیین و بصیرت افزایی در دستور کار سازمان تبلیغات

  • کد خبر : 43068
  • 23 دی 1398 - 10:46
اجرای ۴۰ برنامه شاخص در ایام فاطمیه/ تبیین و بصیرت افزایی در دستور کار سازمان تبلیغات

حجت الاسلام محمد هادی نظیری با بیان اینکه در ایام فاطمیه ۴۰ برنامه شاخص در شهرستان ها اجرا می شود، گفت: به خاطر برخی مسائل به وجود آمده در کشور از جمله اغتشاشات و التهابات که دشمن در کشور ایجاد کرده، برای تبیین و بصیرت افزایی بهترین فرصت ایام فاطمیه است. رئیس سازمان تبلیغات اسلامی […]

حجت الاسلام محمد هادی نظیری با بیان اینکه در ایام فاطمیه ۴۰ برنامه شاخص در شهرستان ها اجرا می شود، گفت: به خاطر برخی مسائل به وجود آمده در کشور از جمله اغتشاشات و التهابات که دشمن در کشور ایجاد کرده، برای تبیین و بصیرت افزایی بهترین فرصت ایام فاطمیه است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به آمادگی سازمان تبلیغات برای برگزاری ایام فاطمیه اظهار داشت: برای برگزاری ایام فاطمیه از اواخر آذرماه ستاد فاطمیه را تشکیل دادیم.

وی افزود: برای فاطمیه اول و دوم در سطح استان برنامه ریزی شده و شهادت سردار سلیمانی و سقوط هواپیمای مسافربری تغییراتی در نوع و قالب برنامه‌ها ایجاد کرد.

حجت‌الاسلام نظیری خاطرنشان کرد: عمده برنامه ریزی و توجه ما به ایام فاطمیه دوم است و در این راستا در شهرستان های استان و تمام روستاها برنامه اجرا می شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه در شهرستان‌ها ۴۰ برنامه شاخص برنامه‌ریزی شده عنوان کرد: اعزام مبلغان مذهبی در ایام فاطمیه اول و دوم در داخل استان و در فاطمیه دوم خارج از استان را خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: به خاطر برخی مسائل به وجود آمده در کشور از جمله اغتشاشات و التهابات که دشمن در کشور ایجاد کرده، برای تبیین و بصیرت افزایی بهترین فرصت ایام فاطمیه است.

حجت‌الاسلام نظیری گفت: برای برگزای ایام فاطمیه تمامی مساجد و هیئت ها آمادگی دارند و سلسله نشست های تبیینی و بصیرتی با گفتمان اسلام ناب را در این ایام خواهیم داشت.

انتهای پیام/ س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=43068
  • دیدگاه‌ها برای اجرای ۴۰ برنامه شاخص در ایام فاطمیه/ تبیین و بصیرت افزایی در دستور کار سازمان تبلیغات بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.