• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

اجرای ۱۵ عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب در نهاوند

  • کد خبر : 120837
  • 21 تیر 1400 - 8:29
اجرای ۱۵ عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب در نهاوند

سرهنگ علی مختاری اظهار کرد: باهدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ۱۵ عنوان برنامه شاخص در سطح شهرستان نهاوند اجرا می‌شود. سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: برنامه‌های هفته عفاف و حجاب شروع‌شده است و برنامه‌های شاخصی در این هفته برنامه‌ریزی‌شده و مهم‌ترین برنامه در سالروز ازدواج حضرت […]

سرهنگ علی مختاری اظهار کرد: باهدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ۱۵ عنوان برنامه شاخص در سطح شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

سرهنگ علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: برنامه‌های هفته عفاف و حجاب شروع‌شده است و برنامه‌های شاخصی در این هفته برنامه‌ریزی‌شده و مهم‌ترین برنامه در سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) در روز دوشنبه اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: در سطح همه حوزه‌ها و پایگاه‌ها برنامه‌هایی متناسب با این هفته اجرا می‌شود و هدف از همه این برنامه نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: با توجه به هجمه‌ها و برنامه‌ریزی‌های گسترده رسانه‌ای دشمنان برای ترویج بی‌حیایی و بی‌بندوباری در جامعه باید همه از خطرات این برنامه‌ریزی‌ها آگاه شوند و نسل جوان را در مقابل این خطرات هوشیار کنیم.

وی بیان داشت: موکب حضرت زهرا (س) به مدت سه روز در میدان مرکزی نهاوند ایجاد می‌شود که در ۱۲ غرفه به شهروندان در خصوص موضوعات عفاف و حجاب خدمات‌رسانی می‌کند.

مختاری بیان کرد: سرکشی از ادارات نهاوند و قدردانی از بانوان محجبه و اهدای چادر به دختران تازه به سن تکلیف رسیده و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی در این هفته برنامه‌ریزی‌شده است.

وی گفت: درمجموع در این هفته ۱۵ عنوان برنامه پیش‌بینی‌شده است و با فضاسازی محیطی در سطح شهر و استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه و فضای مجازی سعی داریم برنامه‌های امسال به‌صورت شاخص اجرایی شوند.

فرمانده سپاه نهاوند در ادامه به شروع به کار قرارگاه امام کاظم (ع) اشاره کرد و گفت: این قرارگاه با تشکیل سه کارگروه، سه هدف تثبیت بنیان خانواده، فرزند آوری و ازدیاد جمعیت و ترویج عفاف و حجاب در جامعه را پیگیری و محقق خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این قرارگاه با اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت تا سال ۱۴۰۵ اهداف موردنظر دنبال خواهند شد و انتظار داریم از همه دستگاه‌های مربوطه در این کار مهم یاری گر ما باشند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=120837
  • دیدگاه‌ها برای اجرای ۱۵ عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب در نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.