• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
2
رئیس راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای ملایر خبر داد:

اجرای ۴۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی ملایر

  • کد خبر : 204887
  • 30 آبان 1402 - 10:07
اجرای ۴۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی ملایر
رئیس راهداری و حمل‌‌و‌نقل جاده‌ای ملایر گفت: جهت ارتقا کیفیت و ايمني سطح رویه آسفالتی از ابتدای سال ۴۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی ملایر اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ هاشم اسکندریان در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای بهبود تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان ملایر اظهار کرد: راه‌های ملایر یکی از کریدورهای اصلی مسیر عتبات‌ عالیات و پیاده‌روی و استقرار موکب‎های اربعین هستند.

وی افزود: افزایش کیفیت سطح راه‌ها به‌ویژه در مبادی ورودی و خروجی ملایر از اهمیت زیادی برخوردار است و در این راستا روکش محورهای مواصلاتی با اولویت مبادی ورودی و خروجی شهرهای شهرستان در دست اقدام است.

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر با بیان اینکه تا کنون بیش از ۳۶۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح راه‌های شهرستان اجرا شده است، تصریح کرد: جهت ارتقا کیفیت و ایمنی سطح رویه آسفالتی از ابتدای سال ۴۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی ملایر اجرا شده است.

وی بیان کرد: ادامه عملیات روکش راه‌ها بعد از مساعد شدن شرایط جوی باقدرت در سال آینده ادامه می‌یابد.

اسکندریان گفت: از ابتدای سال بیش از ۲۰ هزار مترمربع لکه‌گیری و آسفالت رگلاژی جهت بهبود وضعیت راه‌ها توسط اکیپ‌های امانی اجرا شده است که در طول فصل زمستان نیز در صورت نیاز با استفاده از آسفالت سرد اجرا می‌شود.

وی با اشاره به میزان طول محورهای مواصلاتی ملایر بیان کرد: ملایر با دارابودن بیش از ۹۱۰ کیلومتر انواع راه حائز رتبه نخست طول راه‌های استان همدان است که باتوجه‌به اهمیت کیفیت سرویس‌دهی سطح رویه آسفالتی راه‌ها در افزایش احساس امنیت و آرامش کاربران جاده‌ای هنگام رانندگی و افزایش هزینه‌های نگهداری راه‌ها لزوم تخصیص اعتبارات مکفی توسط مراجع استانی و ملی جهت ارتقای کیفیت سطح راه‌ها ضروری است.

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=204887
  • دیدگاه‌ها برای اجرای ۴۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی ملایر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.