• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
3
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند خبر داد:

اجرای ویژه‌ برنامه «ایل من با من بخوان» در نهاوند

  • کد خبر : 204423
  • 27 آبان 1402 - 8:29
اجرای ویژه‌ برنامه «ایل من با من بخوان» در نهاوند
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند گفت: به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار، ویژه‌برنامه «ایل من با من بخوان» در قالب اردوگاه فرهنگی یک‌روزه در جمع عشایر شهرستان نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، در این مراسم ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند، ضمن تشکر بابت ابتکار عمل در برگزاری جلسات و برنامه‌های فرهنگی ادارات در جمع عشایر، گفت: تلاش همه ما بایستی خدمت باشد باید به عزیزان عشایر به‌عنوان یک فرصت مغتنم برای خدمتگزاری نگاه کرد و امروز باتدبیر اداره کتابخانه‌ها این مهم در حال انجام است.
وی با اشاره به خدمات ویژه دولت در چند سال گذشته برای روستاییان و عشایر، اظهار داشت: ۴ هزار خانواده عشایر با جمعیت ۱۳ هزار و ۹۰۰ نفر در استان همدان زندگی می‌کنند که باعث افتخار من و همه مسئولین است که بتوانیم به این قشر زحمت‌کش خدمت کنیم.
در ادامه میلاد امینیان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند ضمن تبریک سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار با شعار «آینده خواندنی است» عنوان کرد: اقدام نمادین امروز در برگزاری جلسات و برنامه‌های متنوع فرهنگی در زیر چادر عشایر باهدف توجه بیشتر به این قشر محروم جامعه صورت گرفته است.
وی همچنین با تشکر از مسئولین ادارات و دستگاه‌های فعال فرهنگی در برنامه‌ریزی و حضور در این اردوگاه یک‌روزه، توضیح داد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، امروز با برگزاری جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش زرین‌دشت، برگزاری کلاس آموزش احکام، دورهمی با طعم کتاب، برگزاری نماز جماعت در زیر چادر عشایر با حضور مسئولین، معرفی کتاب توسط مسئول کتابخانه ۹ دی، مسابقه نقاشی کوچ کتاب ویژه کودکان همراه با اهدای جوایز با برگزیدگان، دیدار و گفت‌وگو با عشایر ازجمله این برنامه‌ها بود.
امینیان افزود: همچنین برنامه‌های ایستگاه کنترل فشارخون، آموزش کمک‌های اولیه، سنجش اسکلتی ویژه کودکان عشایر توسط مربیان هلال‌احمر، بازدید و معاینه دام‌های عشایر توسط مسئولین دامپزشکی انجام شد.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند اظهار داشت: همچنین در اقدامی ارزشمند مراسم با اقامه نماز ظهر و عصر در زیر چادر عشایری با حضور مسئولین همراه شد.
وی در پایان گفت: در این برنامه با اهدای جوایزی ارزنده و متبرک به تصاویر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از کودکان و نوجوانان عشایر تقدیر به عمل آمد.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=204423
  • دیدگاه‌ها برای اجرای ویژه‌ برنامه «ایل من با من بخوان» در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.