• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

اجرای رزمایش کمک های مومنانه به یاد سردار دل ها+ تصاویر

  • کد خبر : 139589
  • 05 دی 1400 - 8:32
اجرای رزمایش کمک های مومنانه به یاد سردار دل ها+ تصاویر

همزمان با نزدیک شدن به ایام شهادت شهید سلیمانی مرحله دیگری از رزمایش کمک های مومنانه در آستان مقدس شاهزاده محمد(ع) نهاوند اجرا شد. به گزارش عصر همدان، طرح سه مرحله ای رزمایش کمک های مومنانه همزمان با ایام سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) نهاوند در […]

همزمان با نزدیک شدن به ایام شهادت شهید سلیمانی مرحله دیگری از رزمایش کمک های مومنانه در آستان مقدس شاهزاده محمد(ع) نهاوند اجرا شد.

به گزارش عصر همدان، طرح سه مرحله ای رزمایش کمک های مومنانه همزمان با ایام سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) نهاوند در حال اجرا است.

وهاب رضایی مفرد تولیت آستان مقدس شاهزاده محمد(ع) نهاوند در گفتگو با عصر همدان گفت: در این مرحله از رزمایش شهید سلیمانی تهیه و توزیع ۵۰ دستگاه بخاری و ۱۰ دستگاه آبگرمکن دیواری به نیت ۶۰ شهید آرمیده در این استان مقدس و به یاد سردار دلها به همت خیرین نیک اندیش و مرکز نیکوکاری آستان مقدس شاهزاده محمد و علی(ع) نهاوند انجام شد.

وی اظهار داشت: این طرح در سه مرحله اجرا می شود و مرحله دوم نیز در شب یلدا با توزیع ۱۰۰۰ بسته میوه و تنقلات اجرایی شد.

رضایی مفرد افزود: با برنامه ریزی انجام شده در سومین مرحله در سالروز شهادت سردار دلها بسته های معیشتی توسط این آستان مقدس توزیع می شود.

وی گفت: انشالله خداوند به خیرین کمک کند تا بتوانیم مشکلات قشر نیازمند را کم کنیم.

تولیت آستان مقدس شاهزاده محمد(ع) نهاوند اظهار داشت: از اول کرونا بیش از ۲۲ هزار بسته معیشتی، ۴۰ هزار بسته غذای گرم، هزاران قرص نان و قربانی کردن و توزیع گوشت گرم و ۲۵۰۰ بسته ضدعفونی کننده و لوازم تحریر توسط این آستان تهیه و توزیع شده است.

وی در پایان گفت: در سالروز شهادت شهید سلیمانی از طرف این آستان برنامه های خوبی تدارک دیده شده است که امیدواریم بتوانیم یاد این شهید عزیز را همواره زنده نگه داریم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=139589
  • دیدگاه‌ها برای اجرای رزمایش کمک های مومنانه به یاد سردار دل ها+ تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.