• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

اجرای رزمایش «کمک مؤمنانه» بین نیازمندان اسدآباد

  • کد خبر : 61028
  • 31 فروردین 1399 - 18:43
اجرای رزمایش «کمک مؤمنانه» بین نیازمندان اسدآباد

مجید درویشی با اشاره به اینکه رزمایش مواسات مؤمنانه در سه مرحله بین نیازمندان اجرا می شود، گفت: این امر در راستای عمل به فرمایش رهبری و در شرایط روزهای کرونایی انجام می‌شود. به گزارش عصر همدان؛ مجید درویشی، فرماندار شهرستان اسدآباد عصر امروز در قرارگاه رزمایش مواسات مؤمنانه این شهرستان، بااشاره به فرمایشات رهبر […]

مجید درویشی با اشاره به اینکه رزمایش مواسات مؤمنانه در سه مرحله بین نیازمندان اجرا می شود، گفت: این امر در راستای عمل به فرمایش رهبری و در شرایط روزهای کرونایی انجام می‌شود.

به گزارش عصر همدان؛ مجید درویشی، فرماندار شهرستان اسدآباد عصر امروز در قرارگاه رزمایش مواسات مؤمنانه این شهرستان، بااشاره به فرمایشات رهبر انقلاب برای کمک به نیازمندان در این شرایط کرونایی، اظهار کرد: هر کجا حضرت آقا وارد شده و دستورات حکیمانه داشتند، مردم با دل جان پای کار آمدند‌.

وی با بیان اینکه کارکنان سپاه ناحیه اسدآباد ۲۰ درصد از حقوق خود را در راستای عمل به فرمایش رهبری اختصاص دادند، افزود: این کمک و نوع دوستی کارکنان سپاه معنی و مفهوم کمک مؤمنانه را می رساند و همه باید اینگونه عمل کنیم‌.

درویشی بااشاره به اینکه شرایط و وضعیت کرونا در شهرستان مناسب است، افزود: در حال حاضر ۴۹ نفر بیمار مثبت در این شهرستان هستند.

وی از بهبودی ۴۲ نفر بیمار کرونایی در این شهرستان خبر داد و افزود: تاکنون دو نفر بیمار کرونایی در بیمارستان بستری هستند و ۵ نفر فوتی داشتیم.

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به آینده نگری مقام معظم رهبری، گفت: امروز باید با پیروی دستورات ایشان کمک ها را به صورت متمرکز بین مردم و اقشار آسیب‌پذیر جامعه از جمله دستفروشان، کارگران روزبازار، خانواده بی بضاعت که از وجود این ویروس اسیب دیدند، کمک کنند.

وی با اعلام شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۴۵۴۹۱ بانک ملی مربوط به ستاد مردمی دفتر امام جمعه و شماره کارت  ۳۸۱۰۳۵۱۱۵۰۴۵۴۵۱ بانک انصار  مربوط به رزمایش کمک های مؤمنانه، گفت غیر از این شماره‌ها، شماره دیگری رسمیت ندارد و غیر قانونی است.

درویشی با بیان اینکه برخی از افراد ممکن است که چند بار کمک بگیرند و برخی کمکی به دستشان نرسد، از مؤسسات خواست که همه کمک‌های نفدی را به این حساب واریز کنند تا موازی کاری صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه رزمایش مواسات مومنانه در سه مرحله در ماه رمضان انجام می‌شود، افزود: فلسفه ماه رمضان این است که مردم باهم همدل باشند و دستگیری از نیازمندان را داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد هم با اشاره به رزمایش مواسات مؤمنانه، گفت: اولین مرحله از این کمک‌ها روز پنجشنبه، و مراحل دیگر در روز میلاد امام حسن و عید سعید فطر انجام می‌شود‌.

سرهنگ امیدعلی الیاسی تأکید کرد: این رزمایش با جمع آوری کمک‌های مردمی و خیرین و هیأت مذهبی انجام می‌شود.

وی با اشاره به کمک‌های مومنانه در شهرستان در زمینه بسته غذایی، اظهار کرد: این کمک‌ها در سه مرحله است که در ایام مبارک ماه رمضان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه بانک اطلاعاتی از افراد نیازمند نداریم و البنه در حال تهیه آن هستیم، افزود: نیاز است که همه مؤسسات خیریه اسامی افراد نیازمند را در اختیار ما قرار دهند تا در این بانک اطلاعاتی ثبت کنند.

وی از همکاری خوب رسانه‌ها در جمع اوری کمک های مردمی و مقابله با کرونا قدردانی کرد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری شهرستان اسدآباد  هم بااشاره به اینکه این قرارگاه بنابر فرمایشات رهبر انقلاب در راستای کمک به نیازمند در این شرایط کرونایی شکل گرفته، اظهار کرد: در این قرارگاه فرماندار رئیس و فرمانده سپاه جانشین است که باید برای جلوگیری از موازی کاری و در کمک به اقشار ضعیف باشد.

حمزه عبدکوند با تأکید بر ایجاد بانک اطلاعاتی افراد نیازمند، کفت: کمک ها به افراد نیازمند باید به صورت ایجاد شود که موازی کاری  در این زمینه انجام نشود.

وی با بیان اینکه هیأت مذهبی ظرفیت‌های خوبی برای کمک به نیازمندان دارند، افزود: مردم می توانند نذورات خود را در این راستا داشته باشند.

نماینده دادستان اسدآباد با هشدار به فعالان مجازی گفت: نباید هرکسی اقدام به انتشار شماره حساب در فضای مجازی برای جمع آوری کمک نقدی کند.

مجتبی میرشکاری تأکید کرد: درصورت مشاهده شماره حساب های غیر از شماره حساب این رزمایش، حساب ها مسدود می شوند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=61028
  • دیدگاه‌ها برای اجرای رزمایش «کمک مؤمنانه» بین نیازمندان اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.