• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

ابلاغ سهمیه جدید اشتغالزایی در اسدآباد

  • کد خبر : 17797
  • 10 شهریور 1398 - 11:57
ابلاغ سهمیه جدید اشتغالزایی در اسدآباد

فرماندار شهرستان اسدآباد از ابلاغ سهمیه جدید اشتغالزایی در اسدآباد خبر داد و گفت: این سهمیه به میزان ۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار است که باید مدیران با معرفی طرح‌های اشتغالزا در جذب آن بکوشند.   به گزارش عصر همدان؛ مجید درویشی صبح امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اسدآباد، با […]

فرماندار شهرستان اسدآباد از ابلاغ سهمیه جدید اشتغالزایی در اسدآباد خبر داد و گفت: این سهمیه به میزان ۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار است که باید مدیران با معرفی طرح‌های اشتغالزا در جذب آن بکوشند.

 

به گزارش عصر همدان؛ مجید درویشی صبح امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اسدآباد، با اشاره به اینکه ۵۰۰ نفر متقاضی کارورزی در اسدآباد وجود دارد، اظهار کرد: ‌واحدهای تولیدی مکلفند که باتوجه به دریافت تسهیلات حداقل دونفر کارورز جذب کنند و البته دولت این کارورزها را تحت پوشش بیمه قرار می دهد.

وی بابیان اینکه ازابتدای امسال تاکنون ۱۹۲ نفر شغل ایجاد شده تحت پوشش بیمه قرار گرفتند، افزود: بیش از هزار و ۲۰۰ کارگاه تولیدی بالای دونفر در اسدآباد فعال است.

فرماندار شهرستان اسدآباد از ابلاغ سهمیه جدید اشتغالزایی در اسدآباد خبر داد و گفت: این سهمیه به میزان ۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار است که باید مدیران با معرفی طرح‌های اشتغالزا در جذب آن بکوشند.

وی ادامه داد: این اعتبار به صورت شناور و در همه بانکها وجود دارد و دستگاههای اجرایی طرحهای اشتغالزایی را معرفی کنند.

درویشی تأکید کرد: مدیران دستگاههای اجرایی موظفند تا تعیین تکلیف موضوع اشتغال هر روز در جلسه اشتغال که در روز یک شنبه ها برگزار می‌شود، حضور یابند و تمام مرخصی های خود را در این روز لغو کنند.

وی با بیان اینکه اسدآباد تعهد ایجاد اشتغال برای هزار و ۳۷۱ نفر در سالجاری را دارد، گفت: حدود ۸۱۷ نفر از این تعداد اشتغال ایجاد شده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد باتأکید بر اینکه باید مدیران با اطلاعات و آمار وارد جلسه شوند، افزود: ادارات قبل از ورود به کارگروه اشتغال آمار خود را با اداره کار و اجتماعی حل کنند تا همخوانی داشته باشد.

وی تأکید کرد: مسئله اشتغال مهم است و کوتاهی مدیران کم لطفی به جامعه شهرستان است و نباید بدون هماهنگی بنده در روزی که مختص برگزاری جلسات اشتغال است، از جلسه خارج شوند.

درویشی بااشاره به شرایط اقتصادی کشور و اهداف دشمن در ایجاد نارضایتی‌ها، گفت: تکلیف ما این است که با تسهیل کردن امور معیشتی مردم این نارضایتی ها را کم کنیم.

وی گفت: بنیاد برکت در راستای ایجاد اشتغال قرار است سهمیه ۳۰۰ نفر شغل را ایجاد کنند که و این امر در کنار خانواده و مشارکت آنان خواهد بود.
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=17797
  • دیدگاه‌ها برای ابلاغ سهمیه جدید اشتغالزایی در اسدآباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.