• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3
مشاور راهبردی ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

ائتلاف آمریکا دیگر شکل نمی‌گیرد

  • کد خبر : 210728
  • 17 بهمن 1402 - 19:15
ائتلاف آمریکا دیگر شکل نمی‌گیرد
مشاور راهبردی ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: به هیچ‌وجه ائتلاف آمریکا شکل نگرفته و دیگر هم قادر به تشکیل ائتلاب در غرب آسیا نخواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛حجت الاسلام حمید مشهدی‌آقایی بعدازظهر امروز در اجلاسیه بزرگ مبلغین استان همدان در حوزه اتفاقات بین الملل، اظهار کرد: رژیم جعلی صهیونیستی بعد از طوفان الاقصی شکست خورده است.

وی افزود: جبهه مقاومت بعد از مدتی به محور مقاومت تبدیل شده و اکنون دیگر به شبکه‌ای عمل کرده می‌کند.

مشاور راهبردی ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه بیان کرد: مقاومت تحولات، تغییرات راهبردی و آینده دنیا را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

حجت الاسلام مشهدی‌ آقایی با تاکید بر اینکه در طول ۷۵ سال برای اولین بار هم رژیم منحوس صهیونیستی و هم آمریکا، عملیات پدافندی می‌کنند، عنوان کرد: تا قبل از این عملیات افتخارآمیز تمام عملیات‌های قبلی آنها آفندی بوده و جبهه مقاومت در حالت پدافندی عمل کرده است اما اکنون تمام معادلات آنها به‌هم ریخته است.

وی همچنین افزود: دیگر رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آمریکا به موضع آفندی برنمی‌گردند و هر اتفاقی در این حوزه بیافتد، در حالت دفاعی قرار می‌گیرند.

مشاور راهبردی ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به مسئله انجام ترورهای اخیر در کشور، توسط صهیونیست‌های خبیث ادامه داد: تمام ترورهای انجام شده در خاک ما
از سر موضع پدافندی بوده و در واقع آنها حالت دفاعی به خود گرفته‌اند.

حجت الاسلام مشهدی‌ آقایی تاکید کرد: ساختار مدیریتی، دفاعی و اقتصادی صهیونیست‌های کودک‌کش دیگر درست نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ارتش این رژیم جعلی آسیب دیده، گنبد آهنین برای دقایقی هک شد، در جنگ سایبری شکست خورده و غافلگیر شدند، سرعت انجام عملیات را از دست داده و مهم‌تر از هرچیزی امنیت شهروندان را نتوانست حفظ کند.

مشاور راهبردی ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یادآور شد: نکته حائز اهمیت دیگر اینکه جبهه مقاومت برای نیروها و عناصر خود جایگزین دارد، به جای کسانی که شهید می‌شوند دهها نفر جایگزین داشته و در تربیت نیرو به بلوغ بی‌نظیری رسیده است.

حجت الاسلام مشهدی‌ آقایی در سوال به اینکه چرا ایران جواب این رژیم ظالم را نمی‌دهد پاسخ داد: این راهبرد جبهه مقاومت بوده، بنابراین راهبرد فلسطین را باید فلسطینی‌ها آزاد کنند و نباید در تاریخ
گفته شود فلسطین توسط کشورهای دیگر آزاد شد. و باید جبهه مقاومت فلسطین خودش را نجات دهد.

وی همچنین افزود: اما در این راهبرد، حماس توسط جبهه‌های دیگر از لحاظ تسلیحاتی، دارو و امکانات غذایی حمایت می‌شود، بطوریکه اکنون کل جبهه مقاومت دوباره تسلیح شده است.

مشاور راهبردی ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تاکید کرد: جنگ کنونی ما فقط با صهیونیست‌ها بوده، و در این راهبرد آمریکا هم خودبخود منحل خواهد شد. چرا که اگر ما تاکید بر جنگ با آمریکایی‌ها کنیم برخی از کشورهای عربی در این قضیه بخاطر ترسی که آمریکا دارند عقب‌نشینی کرده و از فلسطین حمایت نمی‌کنند.

حجت الاسلام مشهدی‌آقایی در پایان خاطرنشان کرد: اصلاً ائتلاف آمریکا شکل نگرفته و دیگر هم قادر به تشکیل ائتلاب در غرب آسیا نخواهند بود.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210728
  • دیدگاه‌ها برای ائتلاف آمریکا دیگر شکل نمی‌گیرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.