• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0

آموزش، راهبرد اساسی سازمان آتش نشانی همدان به منظور کاهش حوادث

  • کد خبر : 46721
  • 13 بهمن 1398 - 11:13
آموزش، راهبرد اساسی سازمان آتش نشانی همدان به منظور کاهش حوادث

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان، آموزش را راهبرد اساسی سازمان آتش نشانی همدان به منظور کاهش حوادث دانست و از ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی اصول ایمنی و آتش‌نشانی به ۱۲ هزار و ۶۷ نفر طی ۱۰ ماهه امسال خبر داد. به گزارش عصر همدان، محمدرضا بیاناتی از ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی […]

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان، آموزش را راهبرد اساسی سازمان آتش نشانی همدان به منظور کاهش حوادث دانست و از ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی اصول ایمنی و آتش‌نشانی به ۱۲ هزار و ۶۷ نفر طی ۱۰ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش عصر همدان، محمدرضا بیاناتی از ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی اصول ایمنی و آتش‌نشانی خبر داد و اظهار کرد: این آموزش‌ها مقاطع مختلف تحصیلی از دوره مهدڪودک تا دانشگاه، آموزش ڪارڪنان ادارات، آموزش‌های عمومی شهروندان در برنامه‌های مذهبی و آموزش‌های تخصصی آتش نشانان را شامل می‌شود.

وی در ادامه گفت: یڪی از موضوعات و وظایف بسیار مهم سازمان‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در اساسنامه، نظارت بر ایمنی تمام اماڪن و ساختمان‌ها در مقابل آتش‌سوزی در تمام مراحل ساخت و بهره‌برادری است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: در این راستا سازمان آتش‌نشانی همدان نظارت جدی خود را در مراحل ساخت و ساز ساختمان‌ها در نقاط مختلف شهر با هر نوع ڪاربری را در دستور ڪار خود قرار داده است.

وی افزود: این مجموعه از اولین مراحل آغاز ڪار ساختمان‌ها بر روے نقشه‌های معماری، تاسیسات مڪانیڪی و الڪتریڪی نظارت دارد و مطابقت آن‌ها را با مقررات ڪلی ساختمان تحت بررسی قرار می‌دهد.

بیاناتی تصریح کرد: در صورت عدم وجود مغایرت یا تخلف نسبت به صدور دستورالعمل و پروانه ایمنی اقدام و شهروندان و متقاضیان بر اساس آن نسبت به احداث ساختمان اقدام می‌ڪنند.

وی آموزش را راهبرد اساسی سازمان آتش نشانی همدان به منظور کاهش حوادث دانست و ادامه داد: طی ۱۰ ماهه امسال به ۱۲ هزار و ۶۷ نفر آموزش‌های عمومی و تخصصی اصول ایمنی و آتش‌نشانی ارائه شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با تأڪید بر استمرار طرح پایش سطح ایمنے اماڪن مختلف خاطرنشان کرد: در این دوره ۸۰۰ دستورالعمل و طرح ایمنی و ۳۴۲ مورد تأییدیه ایمنی برای ساختمان‌ها صادر شده و ۳۰۶ مڪان مورد پایش قرار گرفته است.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=46721
  • دیدگاه‌ها برای آموزش، راهبرد اساسی سازمان آتش نشانی همدان به منظور کاهش حوادث بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.