• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1

آقای استاندارد در انتخاب افراد مسئول افراد کار بلد را بگمارد/مبارزه با ظلم و استکبار همیشگیست

  • کد خبر : 133714
  • 07 آبان 1400 - 15:37
آقای استاندارد  در انتخاب افراد مسئول افراد کار بلد را بگمارد/مبارزه با ظلم و استکبار همیشگیست

شماری از ائمه جماعت استان همدان در نماز جمعه امروز گفتند: طراحان اخلال سایبری در سامانه سوخت اگرچه برای ملت و دولت زحمت درست کردند اما از درایت، همدلی و اهتمام همین مردم و دولت تودهنی خوردند. همدان به گزارش عصرهمدان به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی […]

شماری از ائمه جماعت استان همدان در نماز جمعه امروز گفتند: طراحان اخلال سایبری در سامانه سوخت اگرچه برای ملت و دولت زحمت درست کردند اما از درایت، همدلی و اهتمام همین مردم و دولت تودهنی خوردند.

همدان

به گزارش عصرهمدان به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان یاد شهیدفهمیده و سالروز تأسیس بسیج دانش‌آموزی را گرامی داشت و اظهار کرد: جایگاه و عظمت فردی مانند شهید حسین فهمیده را فقط یک شهیدشناس و شهیدپرور می‌داند و بس.

وی با اشاره به صحبت امام خمینی(ره) در مورد شهید فهمیده مبنی بر اینکه «رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و شربت شهادت نوشید» گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن سالروز شهادت شهید فهمیده از اصالت‌های دفاع مقدس است.

امام جمعه موقت همدان درباره وقایع ۱۳ آبان نیز اظهار کرد: رژیم شاهنشاهی تصور می‌کرد با تبعید امام خمینی به ترکیه می‌تواند با بین امام و مردم جدای بیاندازد اما امام راحل با توکل به خدا توانست دنیا را دگرگون کند.

وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار نیز عنوان کرد:‌ این روز به نام مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده زیرا در این روز سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی رخ داد.

موسوی در ادامه مطالعه صحیفه نور امام خمینی(ره) برای ارتقای بینش سیاسی و معرفتی را لازم دانست و ضمن اینکه از مردم به خصوص جوانان خواست نسبت به این موضوع دغدغه داشته باشند گفت: معتقدم سخنان امام(ره) در صحیفه باید جزو منابع درسی دانش‌آموزان قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره وضعیت بازار و نوسان قیمت‌ها افزود: پیش از این٬ گرانی در بازار سبب شده بود مردم توان خرید نداشته باشند که همین موضوع منجر به نارضایتی مردم شده بود.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه مردم امروز نیز انتظار ندارند مرغ ۲۷ هزار تومانی ۳۵ هزار تومان شود خطاب به دولتمردان گفت: به معیشت مردم رسیدگی کنید.

وی با تأکید بر اینکه اگر مردم نباشند دولتمردان نیز هیچ کاره‌اند افزود: مسئولان پاشنه‌کشیده به این مردم که در هر شرایطی پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند خدمت کنند و وضعیت معشتی آنها را ارتقا دهند.

موسوی در پایان اشاره‌ای به هفته پدافند غیر عامل کرد و با بیان اینکه این مهم یک نوع دفاع غیر نظامی است که می‌تواند جلوی ورود خسارت به امکانات و منابع انسانی را بگیرد یا آن را کاهش دهد گفت: باید نسبت به تقویت پدافند غیرعامل نیز توجه شایانی صورت گیرد.

نهاوند

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: همانطور که امام راحل فرمودند مبارزه با آمریکا همیشگی است و هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید.

وی اظهار داشت: طبق آیه قرآن دشمن همیشه با ما سرجنگ دارد و باید مراقب باشیم چون مبارزه حق و باطل دائمی است.

امام جمعه نهاوند افزود: استکبار ستیزی ریشه در دین ما دارد و باید با ظلم و طاغوت و استکبار جهانی که در راس آنها آمریکا و صهیونیست ها و عوامل آتها هستند مبارزه کرد و هرگز این مبارزه تعطیل نخواهد شد.

وی در بخش دیگری از خطبه ها بیان داشت: امروز وحدت جامعه اسلامی یک ضرورت است و از واجبترین کارها است و ایجاد تفرقه و نفاق حرام و خلاف عقل و شرع است.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها به موضوع فلسطین اشاره کرد و بیان داشت: سازشکارانی که با صهیونیست ها همکاری کردند یقینا به آرمان فلسطین خیانت کردند و قطعا چوب آن را خواهند خورد.

وی ادامه داد: مثلث شوم غربی، عبری و عربی در جهت ایجاد اختلاف و جنگ های قومی و مذهبی کار می کند و در لبنان و افغانستان و عراق حرکت هایی خلاف وحدت انجام دادند که نیازمند هوشیاری، بصیرت و آگاهی مردم این کشورها برای مبارزه با این تفرقه افکنی ها است.

امام جمعه نهاوند در بخش پایانی این خطبه گفت: در همه برنامه های دولت باید پیوست عدالت دیده شود چون اصلاً وظیفه اسلام و حکومت اسلامی ایجاد عدالت در همه عرصه ها است.

تویسرکان

۱۳ آبان ماه؛ فرصتی برای بازخوانی سیاهه جنایات امریکا/جابه جایی مدیران زمینه ساز پویایی هر بخش است

خطیب نماز جمعه تویسرکان گفت: وظیفه ملی ما این است که در یوم الله ۱۳ آبان به بازخوانی جنایات امریکا علیه ملت بپردازیم.

حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های هفتم آبان ماه در تویسرکان، گفت: از فرصت یوم الله ۱۳ آبان ماه برای بازخوانی سیاهه جنایات امریکا به عنوان یک وظیفه ملی بهره بگیریم، چرا که این روز بهتر موقعیت برای اعلان نفرت آزادیخواهان از سیاست‌های شیطانی دولت امریکاست.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: چشم امیدها برای ترویج سبک زندگی اسلام به جوانان انقلابی دوخته شده، و بهتر است از فضای مجازی در این عرصه استفاده مطلوب شود.

امام جمعه تویسرکان افزود: رفتن به سمت جوانگرایی از تاکیدات رهبر انقلاب است، هچنین می طلب در سامان گرفتن دولت و رفع معضلات مردم شتاب بیشتری رخ دهد.
وی در ادامه عنوان کرد: مطابق با آموزه های قرآنی عرصه فعالیت دین مبین اسلام تمام گستره زندگانی بشری را دربر می گیرد، اما دنیای کفر و استکبار به دنبال معرفی اسلام به عنوان دینی فردی است تا ضروریات مسائل اجتماعی بودن آن را از بین ببرد.

خطیب نماز جمعه تویسرکان همچنین گفت: واکسن عمومی علیه بیماری کرونا به صورت رایگان یک نعمت است، هرچند که برخی متاسفانه برخلاف نظر متخصصین این امر را زیر سوال می برند!

حجت الاسلام موحدی ادامه داد: جابجایی مدیران امری اجتناب ناپذیر و زمینه ساز پویایی آن بخش است که نباید موجب هیاهو و جوسازی شود، اما متاسفانه برخی با بداخلاقی می خواهند حرف خود را از پیش ببرند.

اسدآباد

آقای استاندارد در انتخاب افراد مسئول افراد کار بلد را بگمارد/از سهم خواهی در مسئولیتها دست برادرید

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: تقوا عظمتی دارد که دوستان خداوند را از محرمات و گناهان باز می‌دارد تا جایی که از ترس خدا به عبادت می‌پردازند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید حسین فهمیده، گفت: او دستان کوچکی داشت اما با قلب بزرگ و استکبار ستیزی اش در مقابل دشمن نارنجک به خود بست و به فرموده امام راحل او یک رهبر است.

امام جمعه اسدآباد بااشاره به نامگذاری روز ۱۳ آبان، تصریح کرد: همه مسئولان میدانند که ما هر موقع توانمند در مقابل دشمن ایسنادیم و به انان نه گفتیم، نتوانستند بر ما نفوذ کنند البته هروقدت سست مقابلشان ایستادیم و آنان پررو تر شدند.

وی تأکید کرد: باید شعار همیشگی ما مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در هر عرصه و صحنه ای فریاد داده شود.

حجت‌الاسلام حسینی مجد با بیان اینکه مسئولی که دست سازش به دشمنان ما می‌دهد، منفور است ، افزود: نباید ذره ای سستی بین مسئولان ما در مقابل دشمن باشد.

وی گفت: مردم، مسئولان ، احزاب و گروههای در ستاد اقای رئیسی به آقای استاندارد اجازه بدهند که افراد کار بلد در جایگاههای مسئولیت قرار بگیرند و سهم خواهی نکنند.

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر اینکه استاندارد باید در انتخاب افراد مسئول سوابق را بررسی کند، افزود: آقای استاندارد مسئولی را در اسدآباد بگمارید که در حفظ وحدت، مدیریت بحرانها عمل به وظایف نیروی کار بلد ، آزاده باشد و شهر را متحول کند.

بهار

خطیب جمعه شهرستان بهار با دعوت همگان به تقوای الهی اظهار کرد: مسئولیت والدین در تربیت فرزند وانتخاب شیوه تربیتی مناسب، بسیار سرنوشت ساز است تا جایی که روش ها والگوهای تربیتی آنها به طور مستقیم با ویژگی هایی که مایلند در فرزندشان وجود داشته باشد، رابطه دارد؛ بنابراین چگونگی روابط میان اعضاء خانواده و طرز ارتباط والدین با فرزندان در شکل گیری شخصیت آنها اهمیت زیادی دارد و چه خوب است در تربیت نوجوانان و جوانان کمی سختیگیری کنیم تا در آینده موفق باشند.

حجت السلام محمد علی ارزنده با تبریک پیشاپیش روز نوجوان و بسیج دانش آموزی، سالروز تسخیر لانه جاسوسی و گرامیداشت سالروز شهادت حسین فهمیده عنوان کرد: این هفته مناسبات مهمی دارد که با نقش آفرینی جوانان و اقشار مختلف مردمی حماسه هایی در دفاع مقدس، هشت سال دفاع مقدس آفریدند و با یاری امام خودباعث زنده نگه داشتن انقلاب و نظام شدند.

حجت السلام ارزنده نیز افزو: نقش جوانان در جبهه های حق علیه باطل بسیار مثال زدنی است، گویا نزدیک به نیمی از جبهه ها دانش آموزان جنگ را اداره میکردند و در تایید این سخن میتوان به ۳۶هزار شهید دانش آموز اشاره کرد که نوجوانان ولوو ۱۲ ساله با رشادت هایی که میکردند با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر هم شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند.

امام جمعه شهرستان بهار نیز در ادامه خطبه از شهید مرحمت والا زاده، بچه کم سن و سال که برای رفتن به جنگ لحظه شماری میکرد گفت و اینکه با عشق به امام و انقلاب در راه اسلام شهید شد و اینکه در زمان جنگ اینچنین نوجوانانی داشتیم اضافه کرد:
امروز از این بهنام محمدی ها، شهید فهمیده ها و مرحمت والا زاده زیاد داریم اما میدان و مجال نمی دهیم به نوجوانان و جوانان، چندی پیش مگر نوجوان ۱۵ ساله ایذه ای نبود که در شعله‌های آتش با دادن جان خود اینگونه ایثار و گذشت و رشادت نشان داد تا جان همسایه دادن جان دهد، باید به جوانان فرصت دهیم، اگر مخواهیم دوباره شاهد حماسه هایی چون تسخیر لانه جاسوسی و دفاع از کیان جمهوری اسلامی و نظام اسلامی باشیم باید به نوجوانان میدان دهیم، تاهجمه تبلیغاتی دشمنان در جوانان نفوذ نکند و در مسیرهای غیر اسلامی قرارگیرند و این با سوء مدیریت مسئولین، نفوذ فرهنگ غرب و مجال ندادن به جوانان باعث خواهد شد.

حجت السلام ارزنده تصریح کرد: باید باب دوستی با نوجوانان و جوانان باز کنیم و با دعوت به مساجد و دادن مسئولیت به نوجوانان شاهد حضور پر شور جوانان در مساجد باشیم.

وی نیز در پایان به نکاتی درمورد روابط و دوستی والدین با فرزندان مسائلی را مطرح کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=133714
  • دیدگاه‌ها برای آقای استاندارد در انتخاب افراد مسئول افراد کار بلد را بگمارد/مبارزه با ظلم و استکبار همیشگیست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.