• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

آغاز رزمایش بزرگ کمک‌ مومنانه و آبرسانی در همدان

  • کد خبر : 162839
  • 31 مرداد 1401 - 9:53
آغاز رزمایش بزرگ کمک‌ مومنانه و آبرسانی در همدان

رزمایش بزرگ کمک‌ مومنانه و آبرسانی توسط سپاه ناحیه همدان، صبح امروز آغاز شد. در این طرح ۴ دستگاه تانکر سپاه از صبح تا شب در سراسر شهر همدان به مردم عزیز خدمت رسانی می کنند. به گزارش عصرهمدان؛ رزمایش بزرگ کمک‌ مومنانه و آبرسانی توسط سپاه ناحیه همدان، صبح امروز از محل سپاه ناحیه […]

رزمایش بزرگ کمک‌ مومنانه و آبرسانی توسط سپاه ناحیه همدان، صبح امروز آغاز شد. در این طرح ۴ دستگاه تانکر سپاه از صبح تا شب در سراسر شهر همدان به مردم عزیز خدمت رسانی می کنند.

به گزارش عصرهمدان؛ رزمایش بزرگ کمک‌ مومنانه و آبرسانی توسط سپاه ناحیه همدان، صبح امروز از محل سپاه ناحیه همدان آغاز شد.

سرهنگ سید جواد حسینی، فرمانده سپاه ناحیه همدان ضمن تشکر از همه ی افراد و نهاد هایی که در این برنامه زحمت کشیدند، از آنجاییکه این رزمایش در راستای کنگره شهدای استان همدان نیز هست، یاد و خاطره همه شهدا بخصوص ۸۰۰۰ شهید استان همدان را گرامی داشت.

وی گفت: کمک های مومنانه و معیشتی جهت توزیع در مناطق کمتر برخوردار همدان توسط عزیزان بسیجی و گروه های جهادی تهیه شد که شمال برنج، روغن، مرغ، حبوبات و ماکارونی هستند.

سرهنگ حسینی افزود: در همین راستا در بحث آبرسانی نیز اقداماتی انجام می شود. بسیجیان مخلص همانطور که در برهه های مختلف هر جا احساس نیاز می شد پای کار خدمت رسانی به مردم و در صف اول جهاد بودند، در این مقطع نیز که در شهر همدان با موضوع تامین آب شرب مواجهیم، شبانه روز پای کار آمدند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: در حال حاضر توزیع آب معدنی توسط بسیجیان به صورت شبانه از طریق تانکر و آب معدنی شروع شده. امروز هم ۴ دستگاه تانکر سپاه از صبح تا شب در سراسر شهر همدان به مردم عزیز خدمت رسانی می کنند.

سرهنگ حسینی در ادامه به خلاصه ای از اقدامات گروه های جهادی و بسیجیان پرداخت.

وی با بیان اینکه ۳۷۰ گروه جهادی در همدان فعالیت می کنند، گفت: این گروه ها شامل رده های خواهران، برادران، محلات، اقشار و دانش آموزی هستند.

سرهنگ حسینی همچنین اظهار کرد: طی یک سال گذشته ۸۳۵۸۸ بسته معیشتی به مبلغ ۲۷ میلیارد تومان توسط بسیجیان و گروه های جهادی تهیه و توزیع شد و همچنین بسیجیان ما بسیاری از بدهکاری های عزیزان کم برخوردار در برخی مناطق به فروشگاه ها و کسبه را به مبلغ حدود ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسویه کرده اند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان اضافه کرد: از دیگر اقدامات بسیجیان و گروه های جهادی می توان به توزیع ۲۸۵ هزار غذای گرم در قالب کمک های مومنانه، تامین ۹۶۶ مورد جهیزیه به مبلغ ۴۷۳۲ میلیارد تومان و قربانی کردن ۴۴۲۴ راس گوسفند اشاره کرد.

سرهنگ حسینی ادامه داد: در بحث پروژه های عمرانی نیز ۹۸ مورد احداث و مرمت داشتیم که در حال حاضر هم برخی مرمت ها د برخی محلات در حال انجام هستند.

وی در پایان به بحث آبرسانی به روستاهای کم برخوردار نیز اشاره کرد و افزود: در موضوع آبرسانی، کار را با همکاری بسیج سازندگی و فرمانداری همدان در ۶ روستا که مشکل آب دارند شروع خواهیم کرد.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=162839
  • دیدگاه‌ها برای آغاز رزمایش بزرگ کمک‌ مومنانه و آبرسانی در همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.