• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
4

آغاز خدمت رسانی امزاجردی ها به زائران اربعین حسینی

  • کد خبر : 25036
  • 14 مهر 1398 - 9:01
آغاز خدمت رسانی امزاجردی ها به زائران اربعین حسینی

همزمان با شروع اربعین حسینی و تردد زائران به سمت پایانه های مرزی استان همدان نیز با پریایی موکب ها آماده خدمت رسانی به زوار است . به گزارش عصرهمدان، استان همدان در اربعین حسینی به عنوان استان معین وظیفه جابجایی زائران پنج استان مازندران گیلان خراسان رضوی و شمالی و قم را بر عهده […]

همزمان با شروع اربعین حسینی و تردد زائران به سمت پایانه های مرزی استان همدان نیز با پریایی موکب ها آماده خدمت رسانی به زوار است .

به گزارش عصرهمدان، استان همدان در اربعین حسینی به عنوان استان معین وظیفه جابجایی زائران پنج استان مازندران گیلان خراسان رضوی و شمالی و قم را بر عهده دارد و زائران استانهای سمنان و قزوین به شکل گذرا از این استان به سمت پایانه های مرزی هدایت می شوند ، استقبال همدانی در موکب ها و حضور بی شمار زائران اباعبدالله در اربعین ۹۸ در این استان بی نظیر است .

مسولین موکب های شهرستان همدان از برپایی ۳۰ موکب در اقصی نقاط خبر دادند از این رو با مسول موکب بی بی زینب امزاجرد که روبروی پادگان امام حسین (ع) است به گفتگو پرداختیم .

یدالله عظیمی عاشق و دوستدار اهل بیت که که چندین و چند سال است به همت مردم روستا موکب برپا می کند امسال نیز به پذیرایی از زائران اباعبدالله مشغول است .

وی در مورد برپایی موکب همه را از همت و تلاش مردم روستا و کمک اهل بیت می داند و تلاش پیر و جوان و تمام اهالی روستا را در برپایی این پذیرایی بزرگ از عظمت صاحب این موکب ها بیان می کند .

این مرد میانسال اسکان ۲۴ ساعته و پذیرایی و اینترنت رایگان و پخش برنامه های فرهنگی و برگزاری نماز جماعت را از عمده برنامه های موکب معرفی کرد .

وی افزود: با توجه به اینکه قیمت پرچم امسال بسیار بالا بود تصمیم گرفتیم خودمان پارچه تهیه و روی آن را بانوان روستا نام اهل بیت را بنویسند تا صرفه جویی داشته باشیم چرا که از پلیس راه همدان تا نزدیکی های موکب را هر سال پرچم می زنیم تا زوار بهتر هدایت شوند .

عظیمی با اشاره به اینکه خیلی از موکب ها هنوز برپا نشده اند گفت : ما چندین مهمان در موکب داریم که همه خدام سعی می کنند چیزی برای آنها کم و کسر نگذارند و تا حد امکان نیازهای آنها را برطرف کنند .

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=25036
  • دیدگاه‌ها برای آغاز خدمت رسانی امزاجردی ها به زائران اربعین حسینی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.