• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

مدیریت عالی و روان در مرزبانی مهران/آشفتگی و ضعفهای جدی مدیریتی در پایانه مسافری

  • کد خبر : 27089
  • 26 مهر 1398 - 10:11
مدیریت عالی و روان در مرزبانی مهران/آشفتگی و ضعفهای جدی مدیریتی در پایانه مسافری

با وجود مدیریت عالی و روان در مرزبانی مهران شاهد آشفتگی و ضعفهای جدی مدیریتی در پایانه مسافری این مرز هستیم.   به گزارش عصر همدان، براساس اظهارات زائرین اربعین حسینی، امسال شاهد مدیریت عالی و با کمترین حاشیه و مشکل در تردد زوار سیدالشهدا ع در تردد از مرز مهران بودیم و با توجه […]

با وجود مدیریت عالی و روان در مرزبانی مهران شاهد آشفتگی و ضعفهای جدی مدیریتی در پایانه مسافری این مرز هستیم.

 

به گزارش عصر همدان، براساس اظهارات زائرین اربعین حسینی، امسال شاهد مدیریت عالی و با کمترین حاشیه و مشکل در تردد زوار سیدالشهدا ع در تردد از مرز مهران بودیم و با توجه به تمهیدات اتخاذ شده از سوی مرزبانی ناجا و هماهنگی های دقیق با طرف عراقی و استفاده از افراد کاملاًً توجیه و آموزش دیده در این سیاستها و تدابیر ویژه باعث گردید تا رضایتمندی حداکثری حاصل شود.

اوج این تدابیر آنجا صورت پذیرفت که حداکثر زمان معطلی یک زائر در زمان کنترل مدارک در اوج ترافیک در اوج ازدحام و ترافیک جمعیت  به کمتر از دو دقیقه کاهش یافته است و جای تقدیر ویژه از کلیه عوامل انتظامی در این حوزه وجود دارد.

اما علیرغم تمامی تلاشهای صورت گرفته و تمام وعده هایی که مسئولان داده بودند که قرار بود اتوبوس ها سه پایلوت در کرمانشاه، همدان و اندیمشک داشته باشند اینجا آشفته بازار هست و همه اتوبوس ها به به سمت مقاصد نهایی خودشان در حال مسافرگیری هستند و متاسفانه در پایانه مسافری مهران شاهد آشفتگی و بی برنامگی هستیم .

در این بین اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هم سردرگرم فقط در حال نظاره کردن هست و اتوبوس ها مستقیم برای تهران، تبریز، اصفهان و…. مسافرگیری می کنند و با سالهای قبل هیچ فرقی نکرده است و همچنان بی نظمی در پایانه اتوبوسرانی این مرز حاکم هست.

نکته قابل توجه در این زمینه این است که هیچ مسوولی در آنجا پاسخگو نیست و مسافرانی که قصد رفتن به مقاصد پایلوت را دارند با مشکل مواجهه شده اند.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=27089
  • دیدگاه‌ها برای مدیریت عالی و روان در مرزبانی مهران/آشفتگی و ضعفهای جدی مدیریتی در پایانه مسافری بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.