• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

آزادی قدس شریف، برنامه راهبردی محور مقاومت است

  • کد خبر : 181701
  • 24 فروردین 1402 - 19:28
آزادی قدس شریف، برنامه راهبردی محور مقاومت است

دادستان همدان با بیان اینکه تعیین روز جهانی قدس از ابتکارات و تدابیر امام (ره) با هدف وحدت ملت های مسلمان و آزاداندیش جهان بود، گفت: آزادی قدس شریف برنامه راهبردی محور مقاومت برای خاموش کردن فتنه صهیونیسم کودکش است. به گزارش عصرهمدان؛ حسن خانجانی موقر با تسلیت فرا رسیدن  ایام سوگواری حضرت علی (ع) […]

دادستان همدان با بیان اینکه تعیین روز جهانی قدس از ابتکارات و تدابیر امام (ره) با هدف وحدت ملت های مسلمان و آزاداندیش جهان بود، گفت: آزادی قدس شریف برنامه راهبردی محور مقاومت برای خاموش کردن فتنه صهیونیسم کودکش است.

به گزارش عصرهمدان؛ حسن خانجانی موقر با تسلیت فرا رسیدن  ایام سوگواری حضرت علی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و روزه دار استان، گفت: روز جهانی قدس نه تنها در ایران اسلامی بلکه در سایر کشورها شناخته شده است، روزی برای یکی شدن مسلمانان و آزاداندیشان جهان با هدف مقابله با غده سرطانی اسرائیل غاصب.

وی اظهار کرد: آزادی قدس شریف تنها با وحدت امت اسلامی محقق می شود و تعیین یک روز از روزهای سرشار از معنویت ماه مبارک رمضان از ابتکارات و تدابیر امام راحل(ره) به منظور ایجاد و تثبیت یک جریان حق طلب اسلامی برای نابودی استکبار بود.

دادستان همدان عنوان کرد: این راه عدالت طلبی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه دارد و به فضل الهی در آینده‌ای نزدیک فتنه صهیونیسم جنایتکار خاموش می شود.

خانجانی موقر روز جهانی قدس را روز بیداری ملت های مظلوم و یکی شدن برای نابودی یزیدیان زمانه تعریف کرد و افزود: آزادی قدس شریف و مسجد الاقصی به عنوان قبله اول مسلمانان و نماد وحدت ملت های آزاده، از مهمترین برنامه های راهبردی محور مقاومت است.

وی عنوان کرد: از نگاه قرآن کریم و شرع مقدس و نیز قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، هرگونه ستم گری و ستم کشی ممنوع است و همه وظیفه دارند نسبت به رفع ظلم و ستم در سراسر جهان اقدام و کمک کنند و نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی هم بر اساس همین دیدگاه و بینش، با هرگونه ستم در سراسر جهان مبارزه کرده، یار و یاور مظلومان و ستمدیدگان هستند.

دادستان همدان تصریح کرد: با همین منطق، حمایت از مردم مظلوم فلسطین، برای مردم ما، یک فریضه است و این حمایت تا آزادی کامل فلسطین و فلسطینیان ادامه خواهد داشت.

خانجانی موقر در ادامه از هم استانی های عزیز دعوت کرد؛ همچون سال های گذشته با حضور پر شور و شعور خود در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر خالق صحنه های حماسی زیبا در حمایت از مردم بی پناه و مظلوم فلسطین و پاسدار آرمان های انقلاب اسلامی باشند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=181701
  • دیدگاه‌ها برای آزادی قدس شریف، برنامه راهبردی محور مقاومت است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.