• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

آثار شهدای ایران الگویی برای تمام دنیاست

  • کد خبر : 170735
  • 26 آبان 1401 - 12:46
آثار شهدای ایران الگویی برای تمام دنیاست

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: ما باید با تمام توان در نهضت ترجمه آرمان های شهدا را به دنیا ارایه کنیم و آثار گرانبهای ما ترجمه شود و به عنوان یک الگوی نمونه برای ملت ها معرفی شود. به گزارش عصر همدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد استاندارد همدان در آیین اختتامیه نخستین همایش بین المللی نهضت ترجمه […]

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: ما باید با تمام توان در نهضت ترجمه آرمان های شهدا را به دنیا ارایه کنیم و آثار گرانبهای ما ترجمه شود و به عنوان یک الگوی نمونه برای ملت ها معرفی شود.

به گزارش عصر همدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد استاندارد همدان در آیین اختتامیه نخستین همایش بین المللی نهضت ترجمه در دانشگاه ملایر با اشاره به سخنان رهبری درباره نهضت ترجمه اظهار کرد: ما باید این حرکت را از درون انجام داده و ما ارزش های خودمان را به دنیا معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه دستاوردهای شهدا مایه مباهات و میراث گرانبهای کشور هستند تصریح کرد: دنیا باید بداند ایران اسلامی نسبت به حقوق بشر و هم نوعان بیشترین ارزش را قابل است و کسانی که بیشترین اقدامات ضد بشری را دارند با ما دشمنی می کنند.

استاندارد افزود: امروز کسانی که به دنبال به هم ریختن فضای داخلی کشور هستند که با مردم ایران کینه قدیمی داشته و از پیشرفت روز افزون ایران نگران هستند و نمی خواهند که ایران الگویی برای دنیا باشد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی افتخار این را دارد که در آسمانش هزاران ستاره پر تلالو داشته که در آسمان کشور می درخشند و آنها همان شهدا هستند.

قاسمی فرزاد گفت: همدان دارای هشت هزار شهید است که افتخاری برای همه ما است سرداران همچون همدانی، حیدری، ب قهاری سعید، شمسی پور و چیت سازان و بسیاری دیگر از شهدا که خونشان را برای اعتلای کشور داده آمد و زوزه گرگ ها نمی‌تواند از درخشش شهدا کم کند.

وی تاکید کرد: دشمنان بدانند که مردم ما مسیر خود را انتخاب کرده و هرگز از این مسیر فاصله نمی گیرند.

استاندارد همدان بیان کرد: ما باید با تمام توان در نهضت ترجمه آرمان های شهدا را به دنیا ارایه کنیم و آثار گرانبهای ما ترجمه شود و به عنوان یک الگوی نمونه برای ملت ها معرفی شود.

انتهای پیام/ گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=170735
  • دیدگاه‌ها برای آثار شهدای ایران الگویی برای تمام دنیاست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.