• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان تاکید کرد:

آبرسانی جهادی در روستاهای کبودراهنگ و فامنین

  • کد خبر : 200654
  • 19 مهر 1402 - 13:24
آبرسانی جهادی در روستاهای کبودراهنگ و فامنین
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: پروژه های جهاد آبرسانی به روستاهای کبودراهنگ و فامنین در حال انجام است.

به گزارش عصر همدان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، فرهاد بختیاری‌فر صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان با همکاری بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) از اتمام عملیات ساخت سه باب مخزن بتنی در روستاهای کبودراهنگ خبر داد و اظهار کرد: این مخازن در کندتپه، قوره جینه جزوان مجتمع عظیم دره شهرستان کبودراهنگ اجرا شده است.

وی ادامه داد: عملیات لوله‌گذاری خطوط انتقال به طول ۲۵ کیلومتر و تهیه لوله به منظور اصلاح شبکه مجتمع عظیم‌دره از دیگر پروژه‌هایی است که انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: عملیات حفاری دو حلقه چاه دستی دهانه گشاد در روستاهای سرایجوق و دالیجو از دیگر مواردی است که اجرا شده است.

وی اضافه کرد: مخازن هوایی در روستاهای پرورق با حجم ۱۰۰ متر مکعب و خان‌آباد با حجم ۱۵۰ متر مکعب در مجتمع خلعت‌آباد انجام شده است که در آبرسانی به روستاها نقش مهمی دارد.

بختیاری‌فر به اتمام عملیات حفاری دو حلقه چاه مکانیکی در روستاهای پرورق و داق‌داق آباد مجتمع خلعت‌آباد اشاره کرد و گفت: اجرای ۲۵ کیلومتر خط انتقال در مجتمع آقکند و اجرای شبکه توزیع روستای اوزون‌دره مجتمع آقکند از دیگر پروژه‌های اجرا شده است.

وی در ادامه به اجرای پروژه‌های آبرسانی در فامنین اشاره کرد و گفت: اجرای عملیات خط انتقال روستای سراوک به طول ۳.۵ کیلومتر و اجرای ۳.۵ کیلومتر شبکه توزیع و استاندارد‌سازی انشعابات در روستای فیض‌آباد به اتمام رسیده است.

وی از اجرای شبکه روستاهای قشلاق، عمرآباد و قبان قلی خبر داد و افزود: کارگاه احداث مخزن بتنی ۵۰ متر مکعبی روستای قشلاق مجتمع پیشخور تجهیز شده و خط برق و تجهیز چاه روستای فیض‌آباد نیز اجرایی شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=200654
  • دیدگاه‌ها برای آبرسانی جهادی در روستاهای کبودراهنگ و فامنین بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.