• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون؛

۷۸۸ واحد صنعتی در استان همدان گازدار شدند

  • کد خبر : 210644
  • 17 بهمن 1402 - 7:12
۷۸۸ واحد صنعتی در استان همدان گازدار شدند
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه در مدت زمان 29 ماهه تشکیل دولت سیزدهم تاکنون 788 واحد صنعتی، کشاورزی و تولیدی از نعمت گاز بهره‌مند شده اند، گفت: با این اقدام دولت خدمتگزار تا پایان آذرماه سال‌جاری مشترکان گروه‌های صنعتی به چهار هزار و 280 مورد رسیده است.

مجید الهیاری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم از زمان شکل‌گیری در حوزه گاز، گفت: در این استان از ابتدای مرداد سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ که عمر خدمت سه ساله این دولت است، تعداد ۳۸ هزار و ۲۶۷ مشترک به مشترکان گازاین شرکت اضافه و تعداد مشترکان گاز استان به ۶۷۸ هزار و ۴۵ مشترک رسیدند.

وی اظهار کرد: تا ابتدای مرداد سال ۱۴۰۰ تعداد مشترکان صنعتی گاز در استان همدان سه هزار و ۴۹۲ مشترک بوده که با گازرسانی به ۷۸۸ واحد صنعتی این تعداد تا پایان آذر امسال به چهار هزار و ۲۸۰ مشترک رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه در شروع کار دولت تعداد انشعابات شهر و روستایی و صنعتی نزدیک به ۳۲۴ هزار مورد بوده که در طول خدمت سه ساله دولت سیزدهم نزدیک به ۱۰ هزار مورد انشعاب جدید نصب شده است، افزود: با این اقدام تعداد انشعابات به حدود ۳۳۳ هزار مورد رسیده است.

وی همچنین با اشاره به ۹ هزار و ۶۲۰ کیلومتر میزان شبکه‌گذاری شهری، روستایی و صنعتی تا قبل از آغاز به کار دولت سیزدهم، تصریح کرد: با کمک و تلاش دولت در این حوزه ۵۱۲ کیلومتر به شبکه گاز شهری، روستایی و صنعتی اضافه گردیده است که این میزان به ۱۰ هزار و ۱۳۲ کیلومتر رسیده است.

الهیاری با بیان اینکه با مهاجرت معکوس افراد شهرنشین در برخی از روستاها، عملیات گازرسانی به تعدادی از روستاهای خالی از سکنه هم انجام ‌شد، افزود: در این راستا روستاهای چشمه‌ولد در اسدآباد، آقچه‌لوچه در رزن و پیرحیاتی در ملایر با این ویژگی از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: البته در طول عملکرد دولت سیزدهم نیز عملیات گازرسانی به ۱۳ روستای مهارآباد، رحیم‌آباد و مرادبلاغی در شهرستان همدان، گوی‌بلاغ و چابهار در شهرستان فامنین، اوچ‌تپه ساری بلاغی و دولت‌آباد در شهرستان کبودرآهنگ، خوش‌آباد در ملایر، حیدرآباد و نادرآباد در اسدآباد، مورچی در شهرستان درگزین، قرق در شهرستان بهار به اتمام و کلیه ساکنین نیز از این نعمت الهی بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان همچنین از بهره‌برداری و یا آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به واحدهای صنعتی، کشاورزی و تولیدی در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: در سال‌جاری ۶۹ پروژه گازرسانی افتتاح و ۹۹ پروژه نیز عملیات کلنگ‌زنی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210644
  • دیدگاه‌ها برای ۷۸۸ واحد صنعتی در استان همدان گازدار شدند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.