• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

گروه انقلابی ابوذر با بصیرت و غیرت دینی بر ضد ظلم قیام کردند/لزوم تبیین حقیقت زندگی شهدا برای جوانان

  • کد خبر : 145203
  • 28 بهمن 1400 - 16:37
گروه انقلابی ابوذر با بصیرت و غیرت دینی بر ضد ظلم قیام کردند/لزوم تبیین حقیقت زندگی شهدا برای جوانان

معاون بنیاد مستضعفان کشور گفت: شهدای گروه انقلابی ابوذر شش دانش آموز با بصیرت و با غیرت دینی بودند که با مجاهدت خود امر به معروف و نهی از منکر کردند و بر ضد ظلم قیام کردند. به گزارش عصر همدان، دکتر حشمت الله قنبری در یادواره شهدای گرانقدر گروه انقلابی ابوذر نهاوند در مصلی […]

معاون بنیاد مستضعفان کشور گفت: شهدای گروه انقلابی ابوذر شش دانش آموز با بصیرت و با غیرت دینی بودند که با مجاهدت خود امر به معروف و نهی از منکر کردند و بر ضد ظلم قیام کردند.

به گزارش عصر همدان، دکتر حشمت الله قنبری در یادواره شهدای گرانقدر گروه انقلابی ابوذر نهاوند در مصلی این شهرستان گفت: نهاوند شهر عالمان بزرگ و شخصیت های برجسته و انقلابی است که باعث افتخار مردم این دیار هستند.

 

وی با اشاره به ویژگی های شهدا گفت: شهید سلیمانی به عنوان نمونه بارزی از شهدای انقلاب اسلامی دمساز شهید و همساز با شهدا بود و از ثمرات انقلاب اسلامی بود.

 

قنبری افزود: اتصال شهید سلیمانی به شهدا و پرورش یافتن در مکتب انقلاب اسلامی از ویژگی های ممتاز این شهید برجسته بود.

 

وی با اشاره به شهدای گروه ابوذر گفت: شهدای گروه انقلابی ابوذر شش دانش آموز با بصیرت و با غیرت دینی بودند که با مجاهدت خود امر به معروف و نهی از منکر کردند و بر ضد ظلم قیام کردند.

 

معاون بنیاد مستضعفان کشور ادامه داد: همه حقیقت انقلاب در شعارهای گروه انقلابی ابوذر دیده می شود و کار بزرگی کردند و زندگی خود را به عالمان دینی شیعه گره زده بودند.

 

این پژوهشگر تاریخ گفت: انتخاب نام ابوذر یعنی رفتن به اصل دین و استفاده از این نام یعنی الهام گرفتن از اصل اسلام و این کار بزرگی بود که گروه ابوذر انجام دادند.

 

قنبری بیان کرد: شهید در هر حالتی دستگیر همه افرادی است که به دنبال هدایت هستند و تشییع میلیونی شهید سلیمانی بیعت مردم با شهید و شهادت بود.

 

وی عنوان کرد: گروه انقلابی و اسلامی ابوذر نهاوند باید واکاوی شود و باید برای جوانان حقیقت این گروه بزرگ تبیین و تشریح شود و باید راه شهدا را ادامه دهیم.

 

معاون بنیاد مستضعفان کشور اظهار داشت: تاسی شهدا به امام حسین(ع) بود و حرکت در این مسیر پر بهجت و پر رهرو باعث افتخار شهدا بود.

 

وی ادامه داد: امروز وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهدا است و به یاری خدا این مسیر پر افتخار شهدا ادامه دارد و آینده ای درخشان در انتظار انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=145203
  • دیدگاه‌ها برای گروه انقلابی ابوذر با بصیرت و غیرت دینی بر ضد ظلم قیام کردند/لزوم تبیین حقیقت زندگی شهدا برای جوانان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.